| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: golf4 motorsportkaross med vagnbok
|
4057 besök totalt |
|
Stötdämpargolfen säljs Äkta motorsportkaross, gått som bakhjulsdriven långloppsbil. Kolfiber instrumentbräda och dörrsidor. Bur Pedalställ stående, apracing bakbromsar Saknas drivlina, frambromsar och fjäderben 25000:- Kan göra paketpris med övriga golfgrejjer som är tillsalu här på rejsa....
[/url]
_________________ Tord Ringenha11 |
|
Tyvärr inte någon spekulant, men är det Ford bakvagn jag ser? Vad för nav åkte ni då med tanke på bultmönstret?
_________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
|
står kvar, man kan om man är snäll få med det som finns till den, dvs stol, bälte, tank med pumpar och catchtank. blåsan är från maj 2017. finns hjul oxå...
det finns inte frambromsar eller fjäderben runt om... och pruta inte på mail eller telefon... om priset är fel så är det fel för dig och inte för mig tills du kan se mig i ögonen...
_________________ Tord Ringenha11 |
|
Du får gärna skicka ett PM med vad du har för andra delar ligger kvar och vad du ev kan tänka dig för paketpris på grejerna!
|
|
Priset står i annonsen
Komplett kaross med bur. Jag behöver kolla upp var karossen kom från, torpeden är inte original och om det är original infästningspunkter är tveksamt, men det kan inte vara svårt att fixa om det krävs. bmw motorsportknutar med drivaxlar som passar mot bmw m3 e46 diff 25 gallons tank med två matarpumpar till catchtank och högtryckspump. tankblåsan är från Maj 2017 Ratt med snapoff cobra stol från i juni 2017 6 punktsbälte AP racing bakbromsok med solida skivor, finns några uppsättningar belägg till dem 18" fälgar med använda r-däck, 5 bultat golf fram och bmw fälgar för bak. Behöver kolla lagret vad som kan skickas med... mätare och givare som sitter i bilen följer med. Styrsystemet gör det inte... _________________ Tord Ringenha11 |
|
Står kvar, slå en signal på O725255665 om det är av intresse.
Jag kommer inte pruta till nån via pm, mess eller skriv i tråden. Det är kaffepengar och vill ni snacka om kaffepengar kan vi göra det när ni är här med biltrailer och ska hämta grejjerna då är det enkelt. krasst sett så skänker jag hellre bort den till nån som kan hjälpa oss framåt än att pruta på distans. Så en deal kan vara skruva ihop 924an åt oss så får ni golfen... Se det som ett bra mycket bättre utgångsämne än vilken bil som helst som inte har bur och underredsmassan kvar. Det är ju bara att bygga motorfästen och montera vilken drivlina som önskas med driving i den ände som önskas... _________________ Tord Ringenha11 |
|
Nu skickar vi med motorn med dålig topp packning, alla mätare och mitsubishi evo styrsystem som sitter i plus de vw grejjer vi hittar i garaget, finns nån topp och sånt. 8 fälgar såna som man ser fram och jag tror vi får ihop 4 fälgar till bak.
Det är alltså en råkaross som det byggdes räserbil av direkt. chassinumret är det den fick när den fick fia papper. några få som har hört av sig och en som har tittat. pris för allt som vi har till den är 27000:- _________________ Tord Ringenha11 |
![]() |
SÄLJES
|
4057 besök totalt |