Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
KÖPES
KÖPES: BMW M3 GT 17"
1273 besök totalt
Ossie k
Södra Stockholm
Här sen Okt 2004

Trådstartare

Jag letar efter M3 GT fälgar. Någon som har? Jag har cab fälgar i bra skick om någon vill byta, lägger pengar emellan om så krävs.

Livet börjar efter 402 meter.
Citera
Ossie k
Södra Stockholm
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Upp lite...

Jag betalar bra för rätt fälgar.

Citera
dawwe.
Sverige
Här sen Dec 2011

Jag har renoverade (av Fälgfixarna) M3 GT i "rätt setup", dvs bredare bak-fälgar. Skoda med nya 235/45 runt om har jag för mig, samma däcksdim på alla 4. Fälgarna/däcken har rullat max 1 mil sedan renovering. Fälgarna var i mycket bra skick före renovering, men inte som nya. Har även reservfälg M3 GT i ypperligt skick (kliniskt ren, praktiskt taget helt utan skador, dvs bättre än fälgen på bilden nedan) men med helt superkasst däck. Om dina "cab fälgar" är snudd på helt utan skrap som "syns" typ som på fälgen nedan

samt att däcken har minst 6mm så kan jag vara intresserad av ett byte med pengar emellan till mig. Vill alltså helst ha 5 likadana fälgar då jag vill att reservfälgen är likadan.

M5 E34 93/11
M3 E36 Cab 97/11
M3 E36 Cab 98/01
M5 E39 98/06
M5 E39 00/03
Citera
Ossie k
Södra Stockholm
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Re:

PM!

dawwe. skrev:
Jag har renoverade (av Fälgfixarna) M3 GT i "rätt setup", dvs bredare bak-fälgar. Skoda med nya 235/45 runt om har jag för mig, samma däcksdim på alla 4. Fälgarna/däcken har rullat max 1 mil sedan renovering. Fälgarna var i mycket bra skick före renovering, men inte som nya. Har även reservfälg M3 GT i ypperligt skick (kliniskt ren, praktiskt taget helt utan skador, dvs bättre än fälgen på bilden nedan) men med helt superkasst däck. Om dina "cab fälgar" är snudd på helt utan skrap som "syns" typ som på fälgen nedan

samt att däcken har minst 6mm så kan jag vara intresserad av ett byte med pengar emellan till mig. Vill alltså helst ha 5 likadana fälgar då jag vill att reservfälgen är likadan.

Citera
dawwe.
Sverige
Här sen Dec 2011

Ok. Inget PM, än iaf.

M5 E34 93/11
M3 E36 Cab 97/11
M3 E36 Cab 98/01
M5 E39 98/06
M5 E39 00/03
Citera
Ossie k
Södra Stockholm
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Re:

dawwe. skrev:
Ok. Inget PM, än iaf.

Av någon märklig anledning kan jag inte skicka PM till dig. Kan du mejla mig på Ossi.kaistinen@gmail.com så tar vi detta den vägen.

Citera
adde78
karlstad
Här sen Feb 2013

Re: KÖPES: BMW M3 GT 17

Ossie k skrev:
Jag letar efter M3 GT fälgar. Någon som har? Jag har cab fälgar i bra skick om någon vill byta, lägger pengar emellan om så krävs.

Jag har en uppsättning liggandes som jag kan tänka mig sälja vid rätt betalning.

Jag kan ta bilder under helgen, inte i bra skick lackmässigit men ej några större kantstötningar.
7,5" 8,5" motorsport

Andreas 070-7560496

karlstad
Här sen Feb 2013

adde78 skrev:
Ossie k skrev:

Jag har en uppsättning liggandes som jag kan tänka mig sälja vid rätt betalning.

Jag kan ta bilder under helgen, inte i bra skick lackmässigit men ej några större kantstötningar.
7,5" 8,5" motorsport

Andreas 070-7560496

Har PM:at dig men ligger i utkorgen?

karlstad
Här sen Feb 2013

adde78 skrev:
adde78 skrev:
Ossie k skrev:

7,5" 8,5" motorsport

Andreas 070-7560496

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

adde78 skrev:

[img]https://rejsa.nu/im/user/23742

Ligger där tills mottagaren öppnat det thumbs up

Vid Vätterns södra spets
Här sen Aug 2008

Ossie k skrev:

Har du hittat?

Jag har sparat ett set med kod 350 / 360, dvs original painted front rim / rear rim, men har väl insett att dom antagligen inte kommer till användning..

Sitter halvtaskiga däck på nu men har riktigt fina Michelin 225/45 - 245/40R17 med fräsch dot vid intresse!

http://bimmertips.com/tell-bmw-ltw-wheels-oem-replicas/

//Tobbe

Torbjörn Svensson
81 BTG

BMW M8 COMPETITION -21
FORD RANGER WILD TRACK -18
TRAFIC -17
Och alltid nån/några gamla Volvos.
Citera
Ossie k
Södra Stockholm
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Jag har nu hittat fälgar som jag skall köpa. MEN jag letar ändå efter fälgar där artikelnumret slutar på 759/760. Om någon har såna kan jag tänka mig betala 12-15k om de är oskadade.

Citera
KÖPES
1273 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande