Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1273 besök totalt |
Jag har renoverade (av Fälgfixarna) M3 GT i "rätt setup", dvs bredare bak-fälgar. Skoda med nya 235/45 runt om har jag för mig, samma däcksdim på alla 4. Fälgarna/däcken har rullat max 1 mil sedan renovering. Fälgarna var i mycket bra skick före renovering, men inte som nya. Har även reservfälg M3 GT i ypperligt skick (kliniskt ren, praktiskt taget helt utan skador, dvs bättre än fälgen på bilden nedan) men med helt superkasst däck. Om dina "cab fälgar" är snudd på helt utan skrap som "syns" typ som på fälgen nedan
![]() samt att däcken har minst 6mm så kan jag vara intresserad av ett byte med pengar emellan till mig. Vill alltså helst ha 5 likadana fälgar då jag vill att reservfälgen är likadan. _________________ David Illes M5 E34 93/11 M3 E36 Cab 97/11 M3 E36 Cab 98/01 M5 E39 98/06 M5 E39 00/03 |
||||||
Re:
PM!
_________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||||||
Re:
Av någon märklig anledning kan jag inte skicka PM till dig. Kan du mejla mig på Ossi.kaistinen@gmail.com så tar vi detta den vägen. _________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||||||
Re: KÖPES: BMW M3 GT 17
Jag har en uppsättning liggandes som jag kan tänka mig sälja vid rätt betalning. Jag kan ta bilder under helgen, inte i bra skick lackmässigit men ej några större kantstötningar. 7,5" 8,5" motorsport Andreas 070-7560496 _________________ Andreas Näsman |
||||||
Har PM:at dig men ligger i utkorgen? ![]() _________________ Andreas Näsman |
||||||
![]() ![]() _________________ Andreas Näsman |
||||||
Har du hittat? Jag har sparat ett set med kod 350 / 360, dvs original painted front rim / rear rim, men har väl insett att dom antagligen inte kommer till användning.. Sitter halvtaskiga däck på nu men har riktigt fina Michelin 225/45 - 245/40R17 med fräsch dot vid intresse! http://bimmertips.com/tell-bmw-ltw-w //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
Jag har nu hittat fälgar som jag skall köpa. MEN jag letar ändå efter fälgar där artikelnumret slutar på 759/760. Om någon har såna kan jag tänka mig betala 12-15k om de är oskadade.
_________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||||||
![]() |
KÖPES
![]() |
1273 besök totalt |