Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 3722 besök totalt |
2018-06-10 LMS Sviestad öppen träff
Varmt! Kul! Bitvis mycket bilar på banan, bitvis fritt spelrum ![]() ![]() ![]() Såsåså grym E-type!! Och trevlig orange elva som jag var ute och körde samtidigt med. ![]() Panchos vita M2 med lite trimbitar, tyvärr åkte jag hem tidigt efter 16 mil på banan o pancho kom till lunch så det blev inget samkört. Är det bara jag som ser lite Opel GT i den svarta Miatan? ![]() Gordini! Shakedown inför Velodromloppet! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Ja, tusan så varmt det var
![]() Skoj att prata med alla trevliga som var på plats. Själv höll jag på att krocka med en hare som sprang över banan precis innan Torparn.... Tur att han var snabb.. eller att jag var långsam ![]() _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||||||
Lite videos, mörkblå Gulfmålad Seven, röd Golf, röd M3 E36, orange Seven, blå Audi, tomt ett tag, vit Subaru, Gordini(
![]() _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Bildbevis https://www.youtube.com/watch?time_c ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Re:
Glömde fråga på plats vad det är för spec på din bil? Tänkt på det varje gång jag sett dig på Sviestad ![]() Låter förjävla vass! |
||||||||
Re:
Standard Honda K20 med JDM kammar och Lysholm 1600 kompressor med laddluftkylning. _________________ Jacob Blomqvist Honda SC CC Elise S2 |
||||||||
Re:
Bra kört och jäklar vad din bil går bra! Hur mycket effekt tror du att du har? _________________ Eric Andrén Mazda MX-5 2018 BMW M2 2017 |
||||||||
Re:
Det gick 59.7 som bäst så det är jag mycket nöjd med. Har inte bänkat den men 300++ hk har den nog då den gör 217hm/h på långrakan 30 graders värme. _________________ Jacob Blomqvist Honda SC CC Elise S2 |
||||||||
Kul att spräcka minuten!
Roligt motorpaket! Är det en skruv eller centrifugalkompressor? Lär ju va en trevlig effektkurva. Vad väger bilen? |
||||||||
Re:
Japp. Låg hela dagen på 1:00xx så det var skönt att komma under tillslut. Skruvkompressor. Är inte så platt effektkurva som man skulle kunna tro då jag varvar kompressorn ganska lite så kompressorns effektivitet i det lägre registret är ganska låg vilket gör den lite tamare på lägre varv. _________________ Jacob Blomqvist Honda SC CC Elise S2 |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2 >> 3722 besök totalt |