| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT !! Täckt Bilsläp "Race-trailer"
|
1 besök senaste veckan (2839 totalt) |
|
SÅLT !! Täckt skåpsläp/racetrailer KP-vagnen -95. Har ägt detta sedan jan. -08 Skattad till juni -19 Besiktad till maj - 20 !! (Nybes. 20/4 -18 ) Längd ~ 6m X Bredd ~ 2m Takhöjd i skåpet ca 175cm. Lastöppning bak är fullbredd & höjd ca 162cm. Dubbeldörr på vä sida bredd öppning ca 180cm Totalvikten är sänkt till 1700kg från 2000kg (funkar ju bättre till vissa bilar ;-) Därav lastvikten på 710kg Men funkar perfekt att lasta drygt 2 ton i !!! Men är bara att regga om till 2000kg om man vill, borde inte vara några problem att få den godkänd för 2500 - 2700 kg p.g.a. dom utbytta axlarna. Däcken som sitter på är det heller inga problem med den vikten! Tjänstevikt; 990 kg Så då skulle man ju få en lastkapacitet på upp till 1710 kg !! Axlar, bromsar, drag byttes 2011 Axlarna är 1350kg / st. Alufälgar och nya 16" C-däck 2014 Har använts 5 ggr sedan okt. 2014 då jag körde mitt sista race. Långa alu-ramper, vinterdäck på fälg, 2 reservhjul, spännband etc. medföljer. LED-lampor runt om + dubbla backlampor. Racepatina finns självklart
Kan ev. ta ett litet släp i inbyte, flakmått minst 125 X 250 totalvikt ca: 1000 - 1500 kg Pris 47.500:- Vid smidig affär kan ev. ett Depåtält 6 X 3 m säljas förmånligt. Nypris över 15.000:- använt endast ett fåtal gånger. Säljes dock ej innan släpet är sålt!
Lite prutmån finnes vid snabb affär !!
Nu prutat & klart utan byte 40.000:- !! inklusive depåtältet !!
[/size]
|
|
|
|
|
|
Nu har jag pröjsat skatten ett år framåt. Så då kan jag lika gärna sänka priset också !
Vid snabb affär utan byte så släpper jag det för 40.000:- och skickar med depåtältet på köpet.
Ja jag vet att det är lite väl billigt men det står ju oanvänt numera,
så det vore kul om det fick åka runt lite till racebanorna igen ;-)
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (2839 totalt) |