| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Ny BMW M235i motor (N55b30 O0)
|
810 besök totalt |
|
Unik möjlighet att köpa en komplett N55b30 (singelturbo, 320hk standard) med ECU, EWS, IC, oljekylare och nycklar. Svänghjul och koppling sitter på, liksom allt annat som startmotor, generator, ac-pump etc. Urmonterad ur ny Svensksåld M235i 2016. Perfekt för ett sätta i någon rolig kaross! Jag har även manuell 6-växlad låda från samma bil till salu och kan göra ett bra paketpris till rätt köpare. Pris för motorn: 80000kr Kan även tänka mig diverse byten mot grymma 19" hjul till M3 E46 + pengar, Någon bil, BMW eller annan Tysk etc, vettiga och seriösa förslag mottages! 😎 Motorn är självklart helt ärlig och historiken kan bekräftas. Bilen motorn kommer ifrån byggdes om till driftingbil och kördes med M50 bigblock istället. Jag hade tänkt att stoppa i den i någon trevlig kaross, men måste tyvärr sälja för att bland annat finansiera fodring av mitt spruckna S54-block till M3an. Vid smidig affär så kan motorn levereras, åker E4 ner från Piteå till Avesta på Måndag 9/7 och sen hem via Västerås, Köping och Stockholm. André Krutrök, Piteå 0706728784
_________________ André Krutrök |
![]() |
SÄLJES
|
810 besök totalt |