Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2286 besök totalt |
Vem är jag?
På Rejsas huvudforum finns det en tråd där folk har möjlighet att presentera sig själva. Det kanske är läge att ha en egen här för nytillkomna? I så fall får jag väl vara först ut: Patrik Petersson heter jag, 31-åring bördig ifrån Kalmar. Tillbringar mina (arbets)dagar i en lagerlokal i belägen i den gamla Volvofabriken som ligger utmed E22:an. Körde Roadsport B 00, 01 och 03 i en inte alltför snabb Alfa GTV (att den presterade en andraplats på Anderstorp 03 var bara beroende på brist av konkurenter). Den bilen är nu avyttrad till förmån för en Porsche 924S som så sakteliga skall anpassas för Roadsport C och PCSR klass 3. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
Dennis Kullman
Född 1963 i Göteborg, men hamnade så småningom i Halmstad. Kör miata i MGCC's klubbmästerskap i klassen Roadsports C (första året nu 2004). Än så länge inga planer på SPVM; dels p g a begränsad ekonomi och tid, dels p g a att jag är lite rädd om bilen - även om det kanske inte alltid verkar så ![]() ![]() Jobbar med kvalitetssäkring, spelar gitarr, kör mountainbike, dyker, fiskar, m m. Här finns lite om bilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
Heter Patrik Rydh.
Född 1983 Bor i Ljungby där jag på dagarna säljer bildelar för att ha råd med att köra bil på helgerna ![]() Köpte en Miata förra våren och efter att ha hängt lite på Rejsa så blev jag sugen på att se om den var nåt att ha på bana. Tog licens i våras på Knutstorp och har kört i MGCC:s klubbmästerskap i år och hamnat mitt i resultatlistorna ungefär. Funderar på att börja köra SVPM nästa år, antingen med Miatan eller med nåt mer ban-anpassat. _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
Jonas Christensen
Föddes 1973 på BB i Varberg, och åkte efter några dagar hem till Särö (mellan Göteborg & Kungsbacka). Nu bor jag i Kungsbacka med sambo och en liten tjej på 7 veckor. Jobbar inom grafiska som bokbindare, lyssnar på & spelar lite musik...m.m. Sedan jag tog körkort har jag alltid kört SAAB 900 turbo + lite olika vinterbilar. Miatan var min första bakhjulsdrivna bil och den köpte jag i feb. 2003, satte i en båge och körde i SVKG:s Rattmuffen Cup (Sprint Race). Blev 2:a totalt i klass C efter Herr Rydquist den mellersta (Kristoffer alltså). Detta året har jag inte kört nånting p.g.a. att jag är ute med Carl Rydquist och MV-Racing. Jag sålde Miatan i början av augusti, men letar nu annan Miata. EDIT : Miata köpt! om allt klaffar så blir det Roadsport C 2005. Vi syns! /Jonas _________________ Jonas Christensen NA NA NA 944S2 NB NBFL NB NA NA NB NB NA NC NB 106 Rallye x 2 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2286 besök totalt |