Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
408 besök totalt |
KÖPES: 17" slicks
Då de var så roligt att köra slicks så söker jag mer däck! Jag hade visst för aggressiva hjulvinklar eller något för utav dom 6st jag hade är 4 korden framme på... Så söker nu efter 6st slicks har inte råd med nya så gärna bättre begagnade, ska helst klara 2 tävlingshelger men klarar dom en så räcker det till att börja med ![]() Har michelin i dagsläget men jag tar emot alla fabrikat och hårdheter! Har för mig dimensionen är: 24/61-17? Ska iallafall sitta på 17x8 tum fälgar ![]() Dra ett PM eller maila jimmy.r5racing@gmail.com eller skicka sms på 073-0885696 om ni har nåt, även 2 eller 4 däck är av intresse ![]() _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
Hej Jimmy,
du behöver regndäck också! https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Peter Franzén Lotus 62 Nissan v6 såld MB SLK såld |
Letade en del i säljes men hittade bara 18" :/
Jag kör 16" Yokohama A048 som regndäck då jag inte har tillräckligt med fälgar ännu men tack för tipset ![]() _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
![]() |
KÖPES
![]() |
408 besök totalt |