Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
315 besök totalt |
KÖPES: Tältställning.
Hej ! Någon som har en "bombad" eller hel ställning till ett Jula popup tält. Jag behöver lite "reservdelar" till vårat tält ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Re:
![]() Inte kollat så där jättenoga, då jag först tänkte slänga alltihopa. Men vad jag tror så är det nog ett 8-10 st fyrkantsrör som krökt sig, bl.a. annat ett av "tornen". Detta är ett 3 x 6 m tält men delar från ett 3 x 3 tror jag passar ![]() Rören går ju i varandra så dom är ju lite känsliga för ev krökningar. /// Rolf. _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Ok. Har nog inte så mycket tyvärr. Sparade mest de klenare "saxarna". Det är från ett 3x6.
Synd att jag slängde resten då tornen var hela på min ställning ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||
Re:
Typiskt ![]() ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
315 besök totalt |