| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT: R-däck Kumho V70A 215/40x17 K91 (Hard) 3st
|
909 besök totalt |
|
Pga klassbyte i CAR Challenge säljer jag 3 R-däck. Köpta 2016 och har gått ca 5 timmar på bana, träning och race. Finns i Linköping. Kan skickas men helst hämtning. Skänker de mot hämtning. Om jag måste skicka de tar jag gärna en besvärlighetspeng utöver fraktkostnaden motsvarande en full tank till min tävlingsbil (ca 450:-). Känns synd att behöva köra de till tippen.
|
||
|
|
||
|
|
||
|
De där skulle jag kunna ta hand om, skulle ju passa fint på kommande taxikörningar.
Har dock ingen planerad tripp förbi dig vad jag vet, så frågan är hur snabbt du vill få bort dem? _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
|
Sitter och funderar på om du kommer till Knutstorp nästa vecka?
Om det är möjligt för dig att ta med dig dessa då så kan jag vispa förbi och hämta upp dessa och ge dig en 500-lapp för dem! _________________ Henrik Johannisson BMW 323i E30 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
||
|
Re:
Ja du verkar ju ha fälgar att gödsla med! Har flera intressenter via PM. Återkommer.
|
||
|
Re:
Intressant! Kommer till Knutan. Ska stämma av med tidigare intressenter på pm. Återkommer. |
||
![]() |
SÄLJES
|
909 besök totalt |