| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Honda Accord Type-S Tourer -08 "Bruksbil"
|
822 besök totalt |
|
Mycket fin Honda Accord som jag ägt i 8 år. Lättlastad med stort och fyrkantigt bagageutrymme. Motor på 2.4L. 190hk 223nm. Landsväg har jag fått ner den till 0,66L/mil mellan Sthlm och Kalmar, fullastad med 2 barn och 2 vuxna. Massor med saker är bytt och fixat bland annat: Injen SRI Filter. Bardi Short Shift med Mtec spherical bearing och Mtec ball bushing. H&R's väghållningssats Sänkt ca 70mm fram (bottnade coils) och 45mm bak (ej ställbart). Skunk2 Pro Series Front Camber Kit och "One of" camberstag bak. Sommarhjul: Original Honda Civic Type-R FN2 18" lackade i bilens färg. Nya 225/40-18 Goodyear Eagle F1 Vinterhjul: Original Honda Accord Type-S 17" 225/45-17 Nokian Hakka R Mugen Carbon växelknopp. Växelspaksdamask i skin med röda stygn. OEM iPod adapter med 3.5" konvertering och bluetooth. GAS Baslåda i reservhjulsbaljan, i övrigt original Premium Sound System. Larm. Lackad grill och lackade handtag. Fabrikstonade rutor. Större slutrör av Uppsala avgasteknik. S märken på reggplåtarna i Type-S font. Plastidippat emblem fram svart/rött. Wrapat emblem bak mattsvart. Wrapade lister runt rutorna. Blanksvart. Wrapade dimljus fram och backljus bak. 6000k HID i hel och halvljus. Ligger på blocket för 70000:- Givetvis Rejsarabatt på 5%
Blocket: https://www.blocket.se/stockholm/Hon _________________ Emil Daugaard, Tyresö 070-53 41 431 Honda Prelude BA4 4WS -88 "K20 Type-R" |
|
Vill ha en 30 år gammal Legend så köp denna av mig så jag kan köpa Legend =)
Bytt generator i september. Bytt vindruta i augusti. Bytt 2017 är bland annat: Bromskivor och klossar runt om. Bärarmar bak med nya toe-bultar. Nya H&R fjädrar och dämpare bak. Koppling och tryckplatta samt slavcylinder. Motor och kupévärmare har bilen också. _________________ Emil Daugaard, Tyresö 070-53 41 431 Honda Prelude BA4 4WS -88 "K20 Type-R" |
![]() |
SÄLJES
|
822 besök totalt |