| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
240 gr.A som kör på ringen 2004.(PORR)(28nya bilder+3filmer)
|
7842 besök totalt |
Tja om du hittar delar, vilket inte är så lätt så får du verkligen betala för grejerna med...du skulle nog inte komma undan med 3oo.ooo.- kan jag säga... Jag hittade fälgar...BBS krysseker..2o.oook med tillbehör...tomma utan däck Sprut..själva burken med lite tillbehör..alltså ej komplett...9.oook Aluburen gick på mellan 5-8.oook.... Jag gav snabbt upp med att köpa "genuina" delar för att det skulle kosta mig en förmögenhet & mitt liv
Har för övrigt tror jag en av dom få GrpA sidor på svenska...kommer snart med bilder...
|
||
|
Nu är jag Lycklig :)
Det är så härligt att se dom gammla 242 bilarna... har länge funderat på att bygga en replika... skall ut och jaga en 242 direkt
Tack så myckat ALLA för insperationen
_________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Inte mycket som funkar längre!
Bilder som inte funkar, filmlänkarna funkar inte. Håller på o bygger på en M30 3.5l och spisen satt ju i 635:orna som kämpade mot 240 så det skulle vara kul o se lite filmer och bilder även övrig info om dessa motorer. _________________ Henrik Andersson |
||
Därför är det alltid bra om man laddar upp bilderna till forumet istället.... Då är de garanterat kvar _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Kul men lite nostalgi!!
Bilen/modellen är ju klart potent....kanske inte det man tänker på i första taget!
Men den är ju å andra sidan inte helt original.....
Bilder o videos
240 gr.A som kör på ringen 2004.(PORR)(28nya bilder+3filmer)
|
7842 besök totalt |