Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
801 besök totalt |
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
mäkinen
jo det är den som jag började med i höstas. tyvärr finns det människor (tror dom kallas kunder) som inte förstår att dom kommer och stör med sina problem just när man kommit in i ett kreativt flow. ser ut som att jag får vänta ett år med att roa mig på bana med den. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Re: mäkinen
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
hoppas att däcken inte påminner om några som suttit på en M5 som jag såg en gång. såg ut att vara en inspirerad chaufför där. har du funderat vilket märke du vill ha denna gång. fick precis en hygglig nettolista från en leverantör med conti,pirelli och goodyear till mycket humana priser. skriv bara vilken stl, så får du ett mutpris tillbaka (men det kostar bra mycket goodwill och smygreklam). du känner inte till 1 el 2st som kan vara intresserad av att hjälpa mig att färdigställa rs-vagnen och köra några 3-timmars i slc-cupen. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Starta en ny tråd om rs-vagnen så får du säkert nån händig intressent. Jag själv har för mycket just nu. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Hmmm.........är det något för en gammal racemekaniker.... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
håkan.
trodde ni inbitna detroit-wondermetal killar fick några utslag eller liknande av att åka bilar med färre cyl än 8. men man kanske kan dölja detta med en lögn om lostfire på 2 cyl. det är en inbyggd längd och viktbegränsning av förare till ungefär 185cm/90kg. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Nja.............jag är inte USA fanatiker. Men när jag bygger åt mej själv vill jag ha så mycket muskler som möjligt, i förhållande till antalet pengar man slänger in. ![]() Sedan är det en stor utmaning att försöka tygla missfostret....... ![]() Jag har varit racermekaniker längre än vad jag har varit förare. Har skruvat.... Sports 2000, F3, Thunder-sport och skött Janne Brunstedts Cheevron B16 när han åkte Supersport i Europa. Vad är det för bil...??? 1.82 lång.....85-95 kg.... _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
801 besök totalt |