Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
572 besök totalt |
KÖPES: BMW: smala 15", diffbroms 168, bromsbelägg 318i
Jag letar efter billiga fälgar till isdäcken, och smala 5x120 15"-fälgar hade suttit fint, det hade troligen varit allra bäst med reservhjulsfälgar. Det kan gå bra med normalbreda med då jag även har slangar till däcken. Söker även lamelldiff till e36 med lilla huset (168), nu har jag inte stenkoll på vilka utväxlingar som finns, men runt 3,73-4,1 någonstans. Och bromsbelägg, PFC08 eller liknande till e36 318is. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
Re:
Det stämmer fint, jag kompletterade i texten. 7" är lite väl åt det breda hållet, men har de ET 20-40 och bra pris kan det vara intressant. ![]() _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
Minns inte vad det är för ET men det borde vara närmare 20 än 40, tror de kallas kapsylfälgar.
Jag kan kolla ET i helgen. Jag vet inte vad de kan vara värda, 100 kr/st kanske? Frakten lär väl kosta lika mycket som alla fyra fälgarna, om du inte har vägarna förbi Jönköping? Det sitter snustorra sommardäck på nu, jag kan köra slut på dem åt dig om du vill... ![]() _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
Re:
Låter som gamla e34-fälgar (med ET20?) Det kan vara intressant, och jag har troligen vägarna förbi innan jul. ![]() ![]() _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
Om inte fälgarna i Jönköping funkar så finns det en uppsättning 6x15" i Anderstorp, lite osäker på ET. Kollar detta i eftermiddag och återkommer.
|
||||
Re:
Såna är det, det är bara att hojta till om du vill ha dem ![]() _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
Re:
Jag verkar ha fått fatt på både breda och smala 15"-fälgar och extra kompletta hjul med isdäck nu, men de är inte hemma ännu. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
572 besök totalt |