Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 4132 besök totalt |
En sak till Pär!
För mig flöt det bra, men bilarna studsade fram och tillbaka hela tiden. En var dom där och en slank dom dit och en var i diket! Rätt störande att inte veta om det är fritt spår eller inte. Din server har ju funkat bättre innan tycker jag! Någon mer som upplevde detta? När jag skulle joina låg ping på 220!!!! Kanske var in min ända problemet låg. mvh daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
220 ms i ping är ju rätt uselt ![]() _________________ Pär Hylander |
||||
Jo, jag såg det. Märkte du av något att bilarna var både här och där momentanförflyttningar på 20 m i sidled? _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Nä, någon enstaka bil var något hoppig men inte så mycket som du skriver. Din var absolut inte hoppig. _________________ Pär Hylander |
||||
*garv*
Efter att ha spenderat merparten av dagen läsandes inlägg om GTR2002 kan jag konstatera att ingen av er verkar ha ett liv. ![]() ![]() Jag har fullt upp med att hålla bilen från grusgroparna (rally-alter-egot som spökar), än mindre fundera på setuper. ![]() /J |
||||
"Grusgroparna"? Är det vad folk med fyrhjulsdrivna bilar kallar sandfållorna o lecakulorna?
(*skojar bara lite*) Jag kunde behöva lite 4wd i Porschen för att ta mig ur de där eländiga ställena.... Ofta... typ. _________________ ![]() |
||||
Jag kan visa dig till sommaren Magnus.
![]() Ja uschiamej - porkerserna är ju helt otämjbara. ![]() ![]() Jag håller mig till en något understyrd 360 - 2.18 som bäst idag - misstänker att man har en del träning framför sig innan söndag. ![]() /J |
||||
|
||||
Doh rocket roger har gått om mig på www.findthelimit.com måste nog köra några varv i eftermiddag och ta tillbaks tredjeplatsen och kanske sniffa lite på andra platsen oxo.
_________________ Thomas Tegbäck |
||||
Jag hittar inte tiderna för Suzuka banan. Hjälp! ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 4132 besök totalt |