Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Suzuka online onsdag kväll 29/1
<<   1, 2
4132 besök totalt
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002

En sak till Pär!

För mig flöt det bra, men bilarna studsade fram och tillbaka hela tiden. En var dom där och en slank dom dit och en var i diket!

Rätt störande att inte veta om det är fritt spår eller inte. Din server har ju funkat bättre innan tycker jag! Någon mer som upplevde detta? När jag skulle joina låg ping på 220!!!! Kanske var in min ända problemet låg.

mvh
daniel

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
DanielB skrev:
En sak till Pär!

För mig flöt det bra, men bilarna studsade fram och tillbaka hela tiden. En var dom där och en slank dom dit och en var i diket!

Rätt störande att inte veta om det är fritt spår eller inte. Din server har ju funkat bättre innan tycker jag! Någon mer som upplevde detta? När jag skulle joina låg ping på 220!!!! Kanske var in min ända problemet låg.

mvh
daniel

220 ms i ping är ju rätt uselt Kolla dock i denna tråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=14796#14796 , igår körde serven med 56K inställt, förra gången troligen ISDN av misstag

Stockholm
Här sen Nov 2002

Pär Hylander skrev:
DanielB skrev:
En sak till Pär!

mvh
daniel

220 ms i ping är ju rätt uselt Kolla dock i denna tråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=14796#14796 , igår körde serven med 56K inställt, förra gången troligen ISDN av misstag

Jo, jag såg det. Märkte du av något att bilarna var både här och där momentanförflyttningar på 20 m i sidled?

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
DanielB skrev:
[ Märkte du av något att bilarna var både här och där momentanförflyttningar på 20 m i sidled?

Nä, någon enstaka bil var något hoppig men inte så mycket som du skriver. Din var absolut inte hoppig.

Surahammar
Här sen Nov 2002

*garv*

Efter att ha spenderat merparten av dagen läsandes inlägg om GTR2002 kan jag konstatera att ingen av er verkar ha ett liv.

Jag har fullt upp med att hålla bilen från grusgroparna (rally-alter-egot som spökar), än mindre fundera på setuper.

/J

Citera
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002

SecretAgentMan skrev:
Efter att ha spenderat merparten av dagen läsandes inlägg om GTR2002 kan jag konstatera att ingen av er verkar ha ett liv. ;) :D/J

Ett citat rakt från verkligheten :0

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Ett liv utan ratt......

Team Swedish Racing Mates
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

"Grusgroparna"? Är det vad folk med fyrhjulsdrivna bilar kallar sandfållorna o lecakulorna?

(*skojar bara lite*)

Jag kunde behöva lite 4wd i Porschen för att ta mig ur de där eländiga ställena.... Ofta... typ.

Surahammar
Här sen Nov 2002

Jag kan visa dig till sommaren Magnus.

Ja uschiamej - porkerserna är ju helt otämjbara.
Jag håller mig till en något understyrd 360 - 2.18 som bäst idag - misstänker att man har en del träning framför sig innan söndag.

/J

Citera
SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002

2.13.3...och jag har grymma problem att få till jämna varv.

/J

Citera
Thomaso
Solna
Här sen Jan 2003

Doh rocket roger har gått om mig på www.findthelimit.com måste nog köra några varv i eftermiddag och ta tillbaks tredjeplatsen och kanske sniffa lite på andra platsen oxo.

Här sen Dec 2002

HOOPoo skrev:
www.findthelimit.com

Jag hittar inte tiderna för Suzuka banan. Hjälp!
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Längst ner till höger. Tryck på Show me.

Team Swedish Racing Mates
Citera
CI

Här sen Dec 2002

Niklas Maravic skrev:
Längst ner till höger. Tryck på Show me.

Thanks Mate!
Citera
Racingsimulatorer
Suzuka online onsdag kväll 29/1
<<   1, 2
4132 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande