Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 6745 besök totalt |
är det några som ska ner till hösten?
Tjenare .. är de några härifrån som ska ner till ringen i höst?? _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
åhh just den helgen e det slalom final me Porsche club sweden.
annars hade jag varit med till99% inga andra som ska neråt _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Här kan du se vilka som ska ner från Rejsa, om nu alla prickar i sina resdatum.
![]() https://rejsa.nu/ringkalender.asp _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Åker med 2 bilar från Gävle tidigt torsdag morgon 16/9 för att tillbringa en härlig helg på, vid och runt ringen. Ska bli riktigt härligt.....
_________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Åker ner onsdagen den 15/9
![]() / John Kjellsson _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
Liftar ner ja sedan får vi väl se hur mycket M3:an hinner svalna mellan förarbytena.
![]() Skall dock bli kul att för en gångs skull slippa vara själv i bilen på långstyrning. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
Du som aldrig har kört där får väl köra mest? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Kul! Då ses vi där! ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Så det blir läxförhör på Ringenkursen för oss nybörjare då? ![]() Kul att du också kommer. ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
Jag är på, när åker vi? Jag befinner mig i Malmö, kan möta upp om det behövs. Du kan väl ringa på 0709-993959 eller 040-911928, jag är uppe ett par timmar till. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 6745 besök totalt |