| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Skambuda på delar från Rejsas slaktade server. 10 spänn?
|
1637 besök totalt |
|
Zalman chassi MS1000-HS2 Rejsaserverlådan med 6 stycken SATA2 hotswap-platser för 3,5" diskar Skambuda benhårt, billigt billigt! Utgångsbud 10kr
----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Icy Dock MB994SP-4S 2,5" hot swap Eftersom det plockades bort en hel bunt äldre små 2,5" SSD ur Rejsaservern till förmån för två nyare större NVMe-diskar så blev det även 2,5" hotswaplådor över. Perfekt för nya SATA SSDdiskar, plats för fyra SSD i en 5,25"-plats Finns två stycken, riktigt bra de här, kostar typ en sjuhundring nya. Buda på!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Intelmoderkort DX38BT (LGA775) + CPU + Noctua kylare + 8GB DDR3 Kört som backupmaskin ett tag, är väl kanske Noctua-kylaren och DDR3-minnet som kan vara nåt om nåt.... skamskambuda! Utgångsbud 10kr
Samlingsbild på alla möjliga grejor:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Intel SSD 80GB (SSDSA2M080G2GC) Väl använda. Fyra stycken i klump för 100 spänn för allihopa. Kör en stripe över allihopa så jävlar blir det fart! Eller Raid 10 om man är försiktigare (klokare)
EDIT: bokade _________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Re:
Ökar på skambudet till astronomiska 200:-
Lägger även ett skambud på dom 2st Icy Dock MB994SP-4S 2,5" hot swap 100:- för båda
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
|
Re:
Önskar dra tillbaka mitt bud. (300:- + frakt.) ...förlåt om detta skapar problem, och jag accepterar om jag behöver stå fast vid det. (var för snabb på knapparna, då ett chassi redan var på ingång)... _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||||||
|
Lådda o båda 2,5" hotswaps bokade, SSD sålda, moderkort skrotat o slängt
(LGA775... det var gaaamla grejer)
Om någon vill ha 2x4GB DDR3 gratis så är det bara att hämta Så det var alles. Skönt att städa lite Fan det är bra stuns i nya servern
_________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
|
Re:
Om du inte kastat den också får du gärna posta över den för en tia eller två plus frakt. Har ett P35-moderkort som jag faktiskt körde en QX6850 i som ligger med en tom sockel.
Re:
PM'a adress Känns mycket bättre än att slänga, det känns alltid felfelfel. _________________ Magnus Thomé
|
||||||||||
![]() |
SÄLJES
|
1637 besök totalt |