Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
642 besök totalt |
Direktlänkarna i Racingklassernas forum
Direktlänkarna, som är riktigt bra att dom finns, går inte att få till "läst status". antar att det är för att man hoppar direkt till den utomstående sidan utan att gå in i själva inlägget först. Går detta att lösa? Jag har nämligen en mani att klicka igenom samtliga olästa inlägg innan jag ger mig. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re: Direktlänkarna i Racingklassernas forum
Pröva "markera alla som lästa istället? Du behöver ju bara göra det en gång ![]() Annars kan du ta tjuvknepet o klicka på den lilla ikonen längst till höger i den högraste kolumnen (den som gör att man kommer till det sista inlägget i en tråd) _________________ ![]() |
||||||
Ja så ska jag ju naturligtvis göra. ![]() Jag använder aldrig den funktionen annars, därför föll det alternativet bort. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
om man tabbar i Firefox så kommer man till inlägget.
![]() Vad vi ställer till det för stackars Magnus... ![]() Edit: Det var om man klickade på den gula pluppen det visst https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=154996#154996 _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
På det här viset fick jag ju bort de gula markeringarna på de "låsta" forumen också. ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
642 besök totalt |