Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
681 besök totalt |
KÖPES: Federal RS-R/Pro 19"
Ja, jag vet! Det är skräpdäck....... ![]() Men, söker regndäck till original fälgarna och det borde dom kunna duga till. 235-255/35-19 och jag söker en hel omgång. Naturligtvis om någon skulle ligga på beggade "riktiga" däck typ Mich PS4 eller super sport till en riktigt bra peng så vore ju det ändå bättre. Skicka PM om ni har något intressant. Med vänlig hälsning. Thomas _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
Ett vänligt tips bara:
Har du kollat att det verkligen finns Federal RS-R i 19" storlekar? Det var några år sedan jag körde med dessa men då fanns dom bara upp till 18". Produktionen kan ju ha utökats till 19" sedan dess iofs. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Re:
Tack för tipset men det ska finnas, ios Pro men vill minnas att det fanns även av RS-R när jag kollade för ett tag sedan: https://www.dackleader.se/bildack/fe Edit: Verkar bara vara Pro tillgängligt i 19" Mvh. Thomas ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
681 besök totalt |