Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2524 besök totalt |
Rejsa-tröja --> next step!
Magnus kommer att kasta ur mig ur forumet för det här inlägget... ![]() ![]() ![]() Men hösten är snart här och med den så måste man ju börja plocka fram lite varmare kläder. Kom då på att tänka att jag skulle vilja ha en rejsa-jacka!! ![]() En svart höstjacka med samma tryck som på tröjan skulle sitta fint! ![]() _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||
Jag skulle också/hellre se tröja! Eftersom vissa banträffar kräver att man har långärmat på sig! En tröja med likadan tryck som piken skulle inte skada!
![]() MagnusT: Det här slutar nog med att du får göra en hel vår-sommar-höst-vinter-samling av rejsa.nu kläder ![]() ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Absolut - en långärmad bomullströja vore klockrent, jag är klar på en sådan. ![]() ![]() /J |
||||
En ljus långärmad tröja vill jag också ha av precis ovan nämnda skäl
![]() om någon vill ta tag i jackfrågan så är det helt okej med mig, det är inte med i den närmaste planen för min del ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Varför inte en Rejsa.nu FIA godkänd raceoverall direkt
![]() Den måste ju funka som vinteroverall också, man får ta att folket kollar lite snett på en när man shoppar med tjejen på stan ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Dom som åker såna där mekningsbefriade Miator får köpa en en FIA-overall, via andra som ligger och mekar i depån kan ju nöja oss med en mekaroverall med rejsa-tryck. Kanske ska stå rejsa.snart istället för rejsa.nu ? (faktiskt lite allvar i skojjet...) ![]() _________________ Pär Hylander |
||||
.snart kanske var roligt det oxo ja
![]() _________________ Pär Hylander |
||||
För oss som inte tävlingsrejsar (ännu?) vore en relativt tunn långärmad bomullströja kanon, eftersom det krävs långärmat vid vissa ban/slalomarrangemang .
En typ av plagg som jag normalt inte använder, därför äger jag bara en enda gammal sliten dito. Behöver en ny. Jag var faktiskt runt på stan (Karlstad av alla ställen ![]() Snikvarianten vore en T-tröja i bomull med lång ärm och rejsalogga(or). Ett lyxigare alternativ vore en riktig racetröja. En Sparco-polo i Nomex kostar runt 700:- hos Forsman tror jag. Om man beställer ett gäng borde man kunna snika till sig lite rabatt. Man borde ju t.o.m. kunna beställa dem med ett rejsamärke istället för ett Sparco... Jag är på när det gäller långärmat. ![]() ![]() |
||||
dito.. ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
samma här! ![]() så länge det är csnpris på den... 700 är lite saftigt än så länge ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2524 besök totalt |