Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Original E36 M3 3.2 topplagringar, k-hämmare m.m
197 besök totalt
Turbovin
Skövde
Här sen Jul 2006

Trådstartare

Tänkte rensa lite i garaget då jag inte har kvar min M3 och har då lite överblivna originaldelar som kanske kan va en bra uppgradering till en vanlig E36.

M3 3.2 topplagringar som enbart suttit monterade i ca 100-200 mil innan jag bytte till ställbara lagringar. Nära nyskick med andra ord. Nästan helt säker på att fabrikatet är Lemförder. Pris 700 kr

Original M3 3.2 krängningshämmare fram och bak från 1996. Ej vinterkörd bil men finns lite ytlig rost som är lätt åtgärdad om man vill blästra och lacka. Pris 1200 kr för båda

Vänster baklampa med vit blinkers till coupé, BMW original. Fint skick utan sprickor, men gummilisten i nederkant behöver limmas dit på höger sida. Lamphållare ingår ej. Pris 300 kr

Original M3 3.2 Coupé fjädrar. Tveksamt om nån här är intresserad men kan prova. Röd markering fram, grön bak. Bra skick men lite rost finns. Pris 500 kr?

Bagagelucka till E36 coupé i fint rostfritt skick. Lackad i nån icke BMW kulör så måste lackas in- och utvändigt. Hade den som reserv men blev aldrig använd. Pris 800 kr

Finns i Skövde men det mesta förutom bagageluckan kan nog skickas.

Subaru Impreza Sti Type R
Citera
SÄLJES
197 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande