| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Simpson Hybrid Pro, Stilo hjälm, Sparco nät+bälte
|
1327 besök totalt |
|
Är inte senaste modellen utan tidigare kolfibervariant, köpt 2014 och använt tre säsonger i Legend, så det finns märken. Men aldrig kraschat eller liknande med det. Storlek M Pris 4500kr Sålt
Stilo hjälm storlek L (59), oklar årsmodell. Ca 2012 använd några gånger i gatbil 2012/2013 har jag för mig har haft en annan öppen hjälm och Simpson Bandit sedan dess. Pris: 1000? tingad
Sparco fönsternät två stycken, Pris 700kr för båda. Aldrig använda eller ens monterade, ett är urtaget ur förpackningen.
PMa eller maila ILiveToRide@gmail.com Tel: 070-2232124, har däremot kass mottagning hemma kan vara svår att nå. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
|
Sålt
Hittade också ett 6p bälte, aldrig använt. Gjort 2014 så FIA tiden går ut i år enligt märkning. Modellen är denna: https://www.radne.se/Product/249805/
Är priserna tokiga så får man bjuda. Är avståndet avskräckande så kan man höra om jag har någon som skall iväg. Ska t.ex. till Skåne i början av Juni. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
|
Beklagar tystnaden ett tag.
Bältet och hybridskyddet är sålt. Hjälmen är tingad och är i väntan på transport till Skåne. Fönsternäten är kvar, de kan jag skicka. Och man kan pruta lite till. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
![]() |
SÄLJES
|
1327 besök totalt |