Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4083 besök totalt |
OT: Locost Sverige forumet
Ligger det nere? Alltså inte det på rejsa utan den andra.... på monkeytoys. Är det bara jag som har problem att komma in där? Acke? Kallerman? Någon? ![]() ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
Nä, inte jag heller så jag fick ägna helgen åt att köra bil istället!
![]() Ligger en film uppe på www.dala7.nu (torö run.mov) och NYBESIKTIGAD! inte ett ord om fyrpunktsbältena däremot lite mer tveksam över min nummerplåtsdekal. Men han släppte igenom det. Bilen var också för låg för bromsprovet.... Alltid lika skön känsla att kunna åka därifrån utam anmärkningar... ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
Bilprovnignen har inget med reg-skylten att göra. Det är upp till polisen att ge dig böter för det (BTDT). _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Han hade kunnat anmärka på den och krävt att den satt på plats, åtminstone enligt honom själv....men nöjde sig med att den riktiga låg i bilen.
Böter får dock polisen fixa.... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
jepps.. hela Monekeytoys servern eller domänen e knas....
![]() jag har mailat Niklas som har servern, men inte fått svar.... dock har han ju en @monkeytoys.com adress, så e serven knas lär han inte få mailet.. ![]() ![]() förhoppningsvis ser han hur vi sitter här å får abstinensbesvär å kolla upp det för oss... ![]() _________________ MackeMaehlum |
||
Jepp, jag ville inte hålla på och plocka på och av grejer bara för att de inte är "standard" ![]() Fast lite besviken är jag att jag inte kunde kolla bromsarna. Jag hade behövt deras mätutrustning för att enkelt kunnat justera in förhållandet mellan bakbromsarna och fram. ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4083 besök totalt |