Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2348 besök totalt |
Årskort?
Halloj! Är det någon som vet när priset på årskorten sjunker? Iom att jag kommer att komma ner nästa onsdag kväll och sen åka hem först tisdag morgon veckan därpå, så kanske det lönar sig att köpa årskort istället för 12-varvs korten, det var min tanke iallafall ![]() Mvh Fredde _________________ Fredrik Barrud ---------------- Corvette C6 |
||
Re: Årskort?
Jag minns aldrig om det är 1/9 eller 1/8 men helt säkert är det halva priset nu! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Ja - ta med ett pass foto. Jag tror att de kan göra ett foto på plats med digitalkamera men inte helt säker. I ditt fall blir det väl extra svårt - de har ju vissa kvalitetskrav! ![]() Vi ses! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Inga problem - mitt årskort är ju guld-varianten. Där fotot skall sitta står det "Känd" och dessutom så funkar det i kod-låset till Getränke Schmitz varulager! ![]() Visst ses vi! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Brukar vara mååånga svenska Porschar där nere!!! ![]() Behöver du fler argument, för att övertygas? Världens längsta, mest kuperade och utmanande bana står bara och väntar på dig! Kan du göra något roligare den helgen i ditt liv? Hoppas vi ses på ringen nästa helg! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Härligt! Då skall jag för första gången i mitt liv köpa ett årskort. Det känns väldigt högtidligt. ![]() (och för alla eventuella "utomstående" som läser det - ja jag vet att ni tycker att jag är en nörd ![]() In Nürburgring I trust, at Nordschleife I thrust. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Kan man styra om sin kyrkoskatt till detta trosamfund istället? ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Då hittar ni nog oss på något av stamställena i Nürburg! ![]() Ni hittar oss nog!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Har precis kommit hem från Ringen.
I helgen som var kostade årskortet fullt pris. Det är möjligt att dom sänker priset den här veckan. Är en smula avundsjuk på er som sticker ner nu. Ha det kul och ladda hårt ! Hälsningar Thord Röd M3 E30 _________________ Thord Johnsson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2348 besök totalt |