Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Banracingbilar
Såld
2166 besök totalt
NP
Vänersborg
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Såld

Säljer min Z3 coupe som rullande chassi, bilen som jag använt i mina projektbyggen.
Bilen har papper och har aldrig tagts ur transportstyrelsens register. (dvs den har varit avställd i många år)
tänkte sälja den som rullande chassi med fram och bakaxel, styrinrättning, tank, lampor, KW 3 fjäderben och en finess fullbur som aldrig blivit insvetsad.
Jag har dock mer eller mindre allt för att göra den till en komplett originalbil (förutom motor/låda, samt elsystem urrivet) om någon önskar detta, samt ytterligare en tom kaross som man kan kapa delar ur för reparation.

Hade tänkt runt 40 000 (bara KW chassi och bur uppbringar nära detta pris) för "rullande chassi" som beskrivet ovan, men om någon önskar mer prylar så kan vi säkert komma överens om ett bra komplettpris.
Allt skall bort. (Jag kommer dock inte orka ställa mig och leta reda på ett relä eller mutter för 40 spänn om det är det enda du vill köpa..... sorry )

Enklast är att kontakta mig, så kan vi diskutera .

Vänligen,
Niklas Persson
0707321088 (texta mig om jag inte svarar så jag vet vad det rör sig om, så återkopplar jag)

Porsche 997 Turbo
BMW M3 Competition Touring
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006

Hej!

Ringer dig under dagen.

/AL

M2 F87 Competition +
1M E82 +
iD4