Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1345 besök totalt |
Vill du ha 255 liter Super Bleifrei gratis?
Läget är som så att jag har ett par polare som tjänstgjorde för US Air Force i Kaiserslautern nere i Tyskland... Jänkare som är stationerade i Tyskland kan köpa bensinkuponger ruskigt billigt och jag köpte några av mina polers när jag var på plats tidigare i år. Grejen är den att de endast är giltiga fram till den 30/9 2004 och jag upptäckte igår att toppackningen på min Cup bil är på väg att ge upp (oljekladd i kylvätskebehållaren). Är det någon som skall ner till ringen före den 30:e som kan tänka sig att ta med mig som passagerare under en Ring-trip eller någon annan festlig utfärd i Tyskland mot att få använda så mycket av bensin ni orkar göra av med av de 255 literna? Kupongerna är giltiga i Tyskland och Holland på samtliga Esso. Dessutom är de giltiga på Aral och BP stationer som ligger längs Autobahn. Jag betalade ca 4,50 litern för kupongerna och som det ser ut nu så kommer de att vara ogiltiga innan jag hunnit använda upp dem. ![]() Det funkar klockrent att betala med dem - bara att tanka och sedan traska in på stationen och dra på lite med John Wayne dialekt för att övertyga om att man är jänkare. ![]() PM:a eller maila på anders@ixiviv.com och motivera varför du vill ha kupongerna. Ev. så kan jag splittta upp dem då de är i tre små häften. _________________ Anders Hansson |
![]() Pontiacen hade nog kunnat klara av (med lite tung fot) att dra i sig alla 255 litrarna ![]() Lättare att övertyga också om man kommer in med amerikansk bil ![]() ![]() |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1345 besök totalt |