| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD: Honda Civic Type R FN2 Championship White 2010
|
2438 besök totalt |
|
Säljer nu min Civic Type R som är i väldigt fint oskruvat originalskick då jag behöver ett fordon för transport av MC. Majoriteten av milen är körda av föregående ägaren som pendlade över 10 mil motorväg om dagen med bilen. Ej vinterkörd dessförinnan vilket märks på skicket. Jag har främst pendlat motorväg med bilen samt kört en långresa genom Finland. Trevlig och förvånansvärt praktisk bil till vardags. V-TEC kickar in yo som den ska. * Type R #1493 (av 2000 tillverkade). * Championship White Edition med mekanisk diffbroms och vita 18" Type R fälgar. * Fullutrustad från fabrik (förutom navigation). * 17.000 mil. * Fullservad hos Honda fram till 2018-05. Jag har utfört senaste servicen 2019-04. * Nya Zimmerman Coat Z skivor fram och Jurid Coated bak samt nya belägg 2018-07. * Ny multirem 2018-07. * Nya Xenonlampor 2019-08 * Nybesiktigad U.A. fram till 2020-10-31 och skatt betald fram till 2020-06. * Servicebok, ägarhandbok och originaldokument i original Honda skinnfodral. Alla kvitton finns sparade sedan bilen var ny. AC kyler dåligt till och från vid riktigt varmt klimat. Kopplingen på kompressorn behöver shimsas om. Pris: 80000 kr om ni tar den som den står. Betalning via Swish eller banköverföring om ni har Handelsbanken. Ägarbyte sker genom Transportstyrelsens app. Kontakt via PM eller e-post till att börja med. Bilen finns i Tumba, söder om Stockholm.
_________________ Henri Puustinen Honda Civic Type R FN2 CW - 2010 Skoda Octavia RS - 2003 (SÅLD) |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2438 besök totalt |