| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Porsche 944 S2 med bur, skalstolar och H&R chassie
|
1843 besök totalt |
|
SÄLJES: Porsche 944 S2 med bur, skalstolar och H&R chass
Säljer nu min Porsche 944 S2 -89, då jag aldrig får tid att köra den. Den har fått en ny motor begagnad motor för 2 år sedan. Jag har dock nästan inte använt bilen alls då jag byggg en ny Porsche Cayman som jag tävlar med. Bilen är dock mycket rolig att köra speciellt när vi tog bort torisionsfjädringen i bak och ersatte med H&R clubsport tingen chassiet. Bilen har originalbromsarna kvar samt även rutorna. Det sitter en fullbur i och Sparco kolfiber skalstolar och 6 punktsbälten. Det man behöver fixa på bilen är varvräknaren( troligen fel givare) sedan byta broms och bensinledningarna som ärgat/rostat lite. Mitt pris för bilen inklusive 17" fälgar är 105000 kr, med 18" fälgar kostar den 115000 kr. Bilen står på ringen i min hall är obesiktigad men kan köras hem till Sverige och besiktigas när man. Kommer till Sverige alternativt tar man hem den med biltransport. För den som vill kan vi ordna en provkörning på ringen. Bilder finns i massor, bilen är vit. Skalstolarna röda. Enklast är om ni ringer mig på min svenska telefon 0702658982 alternativt mi schweiziska telefon 0041787395810 eller mail peter@baumann.se Ser fram emot att höra av er / Peter Baumann _________________ Peter Baumann |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Porsche 944 S2 med bur, skalstolar och H&R chassie
|
1843 besök totalt |