| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Extreme Finals på Gotland Ring den 11-12/9-04
|
3242 besök totalt |
|
kommer inte ihåg om jag postat detta tidigare & jag hittade det inte via "sökisen". www.x-treme.fi Extreme Finals på Gotland Ring den 11-12/9-04 boka färja nu via www.destinationgotland.se så har du (troligen fortfarande) 50% rabbatt åt varje håll. = ca 170 kr. massa banåka, brudar, bilar, drifting, utställning, m.m m.m MVH/ .......K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
du menar inför helgen 11-12/9 va ---
det verkar i Sverige - lite sisådär tyvärr........ men jag kan avslöja att Dahlbäck Racing kommer med tre bilar visst. se denna länken >>> http://www.sportbilen.se/index.php?p ----------------------------------------------------------------- Precis vatt i kontakt med - www.destinationgotland.se & rabatt avtalet gäller fortfarande ring 0771 - 22 33 50 & hänvisa till Gotland Ring / Xtreme Finals __________________ _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Det där kan nog bli en riktigt kul helg -jag kommer!
Då är man lagom uppvärmd efter Nürburgring... |
||||
|
NY precis inkommen information
................................................. under både lördagen & söndagen kommer det att vara flera speciella tillfällen för de som vill förska sig på att slå det nuvarande varvrekordet påGotland Ring ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Kan man köpa andelar i någon Gotländsk bärgningsfirma? |
||||
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Det är ingen risk för att detta event blir inställt??
Jag håller på att kolla om jag eventuellt kommer åka över med corsan. /Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
|
Xtreme Finals
Vem som helst får komma och köra, och visst går det bra med originalbil. Det krävs ingen föranmälan men kostar en liten slant (250kr) att köra.... Sol och värme är bokat för helgen, så passa på att köra lite innan det är dags att ställa av inför vintern... Peter Långfors Gotland Ring www.gotlandring.com _________________ Peter Långfors |
||||
|
Re: Xtreme Finals
----------------------------- Välkommen hit Peter _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re: Xtreme Finals
[quote="höfläkt"]
Stefan!, kommer du upp så man får se nya bilen? _________________ / H |
||||
Svart BMW M3 E46?, såg dig som snabbast då på Gotland open tror jag. Synd att vi inte hann säga hej iaf . . . _________________ / H |
||||
![]() |
Inför träffar
|
3242 besök totalt |