Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4745 besök totalt |
SÅLD: Porsche Cayman GT4 - SÅLD
Porsche Cayman GT4 -16 säljes eller bytes mot P964 Tid att gå vidare och säljer därför min fina Porsche GT4. En fantastiskt bra och snabb bil, bara att vrida om nyckeln och köra. Jag kan gärna tänka mig en Porsche 964 eller möjligtvis en 993 i inbyte, standard eller moddad. Givetvis är GT4an svensksåld och har aldrig varit krockad eller omlackad. Förutom originalutrustningen nedan så har bilen stenskottfolierats och utrustats med Mantheys Camberkit Pagid Gula bromsbelägg runt om och PFC slitsade bromsskivor med "lösa" bells fram. Den har även ny växellåda av gen 3 sedan i somras Bilens utrustning: - 003 - Clubsportpaketet med bl.a. skyddsbur och 918 stolar - 085 - 64 liter bränsletank - 490 - Soundpackage plus sju högtalare - 534 - Larm - 573 - 2 zon AC - 579 - Sexpunkstbälte för passagerare - 619 - Förberedd för telefon - 630 - Ljus design paket LED interiör - 643- Sport Chrono inkl Porsche Precision App - 750 - Kontrastsöm i rött - 802 - Hållare för vinge i svart - 810 - Mattor - EEA - Interiörpaket i läder (instrumentpanel, dörrar) - P11 - Skalstolar i kolfiber - P13 - Automatisk dimning/avbländning av yttre och inre speglar - P23 - PCM navi och media Första kontakt för vidare uppgifter via PM eller mail a.falk(at)me.com All prisdiskussion tar vi via PM eller mail! ![]() ![]() ![]() _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
_________________ Roger Petersson AMG² & annat sköj med V8 - på tok för mycket är alldeles lagom - |
||
Re:
Hej Roger! Är du intresserad är du välkommen att skriva en rad på mail eller PM enligt instruktionen i annonsen ![]() Hälsningar Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4745 besök totalt |