| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Oooops så det kan gå
|
4524 besök totalt |
kombinationen av 14 år, ensam i garaget och rensa ut blivande rallybilen kan vara en pinsam och traumatisk upplevelse... (som tur var kom mamma och räddade mig 10 minuter senare... ) jag lovar att jag såg lite sned och ledbruten ut efteråt..
_________________ MackeMaehlum |
||||
|
Det är ju egentligen inget hemskt klumpigt eller så men jag skulle för några år sedan kliva ur en hyrd Ford minibuss av något slag och drog bak skjutdörren (satt i baksätet) och greppade med handen runt B-stolpen för att häva mig ut. Samtidigt slog tjejen som suttit fram igen sin dörr medan jag höll i B-stolpen och tack vare tjocka gummilister stängdes dörren och jag stod där med handen i kläm och kunde inte komma ur bilen och nådde inte till handtaget..
Det gjorde inte särskilt ont, så jag bad efter lite betänketid och försök till att öppna dörren själv helt lugnt tjejen komma tillbaka (hon hade gått runt bilen) och öppna dörren för att jag satt i kläm.. Hon förstod inte riktigt vad jag menade så jag fick fråga en gång till och då kom hon runt med förbryllad min och fick se mig stå med handen fastklämd. I stället för att komma och öppna dörren fick hon panik och ställde sig och blev blek i ansiktet samtidigt som hon fick ur sig en massa konstiga ljud. Vid det här laget började jag tappa känseln i handen och fick be killen som körde att komma runt och öppna dörren vilket han gjorde. Sedan tog vi hand om tjejen som fått panik medan jag efter några minuter fått tillbaka känseln.
_________________ Anders Hansson |
||||
![]() |
Bilder o videos
Oooops så det kan gå
|
4524 besök totalt |