| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vinn biljetter till STCC finalen!!!
|
2 besök senaste veckan (2285 totalt) |
|
Då var det dax för för tävling.
objektet: Vi söker bästa bilden som ni tagit under årets STCC säsong. Bilden skall avbilda Richard Göransson i sitt tävlingställ med eller utan sin tävlingsbil. Bilden skall läggas in i denna tråd. För dem som inte kan publicera sin bild så går det bra att skicka dem på mail: anders@mrcarbon.se. Vinnaren får 2 st entre biljetter inkl parkering till Finalen den 19 sept. Biljetterna överlämnas på söndagen vid insläppet. Kontaktuppgifter för detta förmedlas i samband med att jag presenterar vinnaren. Vinnaren får dessutom sin bild signerad av Richard Göransson på plats. 2:a platstagaren får 1 st biljett inkl parkering. Minikrav på antal bidrag: Vi vill ha minst 20 olika fotografer för att tävlingen skall genomföras. Om vi får 50 olika fotografer kommer vi dessutom dela ut överraskningspriser från 1-5 plats. Vinnaren koras på fredag kväll den 17 sept i detta forum, www.rejsa.nu. Så de e bara att gräva i er HD efter goa bilder å hojta på alla andra som kan tänkas ha bilder.
|
||||
|
|
||||
|
Vet inte om de kanske är så att de flesta är upptagna med att köra bana själv vid olika tillfällen snarare än att titta på när andra gör det
Sen kanske en bonus till priset kunde vara att få åka med i kompressor-CSL'en någon gång
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Är det så att herr Thomé ligger inne med en vinnarbild...
_________________ /Kristian Elisson |
||||
Nääää... jag vill inte åka med. Jag vill ju KÖRA
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Ingen vidare bild, men den föreställer just omnämnda förare i ställ med bil, och jag vill gärna ha biljetter........
Edit: Har förstås bilden i bättre upplösning ! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
|
||||
|
nu vart det lite fart, kanske vi skulle ändra lite i tävlingen.
Jag har ett förslag: Bästa bilden inkl bilder från finalen ger åktur med MrCarbonbilen på Anderstorp om hinder finns för att närvara den 27/9 får vederbörande istället 2 st fribiljetter till STCC premiären 2005. Låter det bra? Ps Det är nu klart att Horst Von Saurma-Jeltsch kommer köra MrCarbon bilen i SportAutotest om han hittar en lucka för test Ds
|
||||
De låter bra alltihopa! _________________ Johan Meissner |
||||
|
10 min kvar
Jag ser att startfältet är glest...vi ändrar upplägget till att gälla Richard Göranssons bil. Sedan lottar vi ut medåk i MrCarbon bilen den 27 sept på Anderstorp som första pris och som går att byta till 2 st biljetter till nästa års premiär på STCC. Nu är jag trött som en gnu med alla förberedelser inför söndagen STCC så jag återkommer på måndag. |
||||
|
Kanske ite så jättesmickrande för Görqansson att åka baklänges, men vinnaer man STCC kan man ju stå ut med lite...
Mitt bidrag...
|
||||
|
aaaah härligt
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2 besök senaste veckan (2285 totalt) |