Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2281 besök totalt |
Vinn biljetter till STCC finalen!!!
![]() objektet: Vi söker bästa bilden som ni tagit under årets STCC säsong. Bilden skall avbilda Richard Göransson i sitt tävlingställ med eller utan sin tävlingsbil. Bilden skall läggas in i denna tråd. För dem som inte kan publicera sin bild så går det bra att skicka dem på mail: anders@mrcarbon.se. Vinnaren får 2 st entre biljetter inkl parkering till Finalen den 19 sept. Biljetterna överlämnas på söndagen vid insläppet. Kontaktuppgifter för detta förmedlas i samband med att jag presenterar vinnaren. Vinnaren får dessutom sin bild signerad av Richard Göransson på plats. 2:a platstagaren får 1 st biljett inkl parkering. Minikrav på antal bidrag: Vi vill ha minst 20 olika fotografer för att tävlingen skall genomföras. Om vi får 50 olika fotografer kommer vi dessutom dela ut överraskningspriser från 1-5 plats. Vinnaren koras på fredag kväll den 17 sept i detta forum, www.rejsa.nu. Så de e bara att gräva i er HD efter goa bilder å hojta på alla andra som kan tänkas ha bilder. ![]() |
||||
|
||||
Vet inte om de kanske är så att de flesta är upptagna med att köra bana själv vid olika tillfällen snarare än att titta på när andra gör det
![]() ![]() Sen kanske en bonus till priset kunde vara att få åka med i kompressor-CSL'en någon gång ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Är det så att herr Thomé ligger inne med en vinnarbild... ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Nääää... jag vill inte åka med. Jag vill ju KÖRA ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() Ingen vidare bild, men den föreställer just omnämnda förare i ställ med bil, och jag vill gärna ha biljetter........ ![]() Edit: Har förstås bilden i bättre upplösning ! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
||||
nu vart det lite fart, kanske vi skulle ändra lite i tävlingen.
Jag har ett förslag: Bästa bilden inkl bilder från finalen ger åktur med MrCarbonbilen på Anderstorp om hinder finns för att närvara den 27/9 får vederbörande istället 2 st fribiljetter till STCC premiären 2005. Låter det bra? Ps Det är nu klart att Horst Von Saurma-Jeltsch kommer köra MrCarbon bilen i SportAutotest om han hittar en lucka för test ![]() |
||||
De låter bra alltihopa! ![]() ![]() _________________ Johan Meissner |
||||
10 min kvar
![]() Jag ser att startfältet är glest...vi ändrar upplägget till att gälla Richard Göranssons bil. Sedan lottar vi ut medåk i MrCarbon bilen den 27 sept på Anderstorp som första pris och som går att byta till 2 st biljetter till nästa års premiär på STCC. Nu är jag trött som en gnu med alla förberedelser inför söndagen STCC så jag återkommer på måndag. |
||||
Kanske ite så jättesmickrande för Görqansson att åka baklänges, men vinnaer man STCC kan man ju stå ut med lite...
Mitt bidrag... ![]() |
||||
aaaah härligt
![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2281 besök totalt |