Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3655 besök totalt |
HONDA S 2000 -03 SÅLD!
Jaha då provar jag igen och avstår gärna från oseriösa svar denna gång! Nu är sommaren här ! Säljer iväg min S2K -03, p.g.a. ändrat hälsotillstånd. Går perfekt och i mycket fint skick. Högerstyrd, ja visst men skitkul att köra och inte alls svårt som en del inbillar sig. Det är ju fortfarande högertrafik i detta land, (men en del inbillar sig att det blir som att köra vänstertrafik när den är högerstyrd !!??) Soft-toppen har blivit utbytt och har glasruta. Importerad 2013. Skatten betald till maj 2021. Besiktad till nov. -20 18.000 mil, nyare S2K-fälgar med bra R-däck, välservad som sig bör för en sådan pärla. Inredningen är också i klanderfritt skick. Sitter en Sony X-plod stereo i som är kopplad över originalreglagen. Samt även ett larm. Det sitter även andra fjädrar runt om, original finns kvar. Dock kan ev. inbyten mot en familjepulka t.ex; Acccord, V70, Octavia/Superb el.dyl. vara av intresse! Även t.ex. husvagn/husbil el. mindre Hjul/Last-grävare. Accepterar Swish, Banköverföring / Swedbank. Ägarbyte sker via Transportstyrelsens app. Skambud undanbedes då jag ignorerar dessa utan svar! Om Du promt är den typen som i alla lägen skall pruta så får Du gärna försöka detta..... men det sker isåfall här på plats ! SMS-prut besvaras ej. Är Diu intresserad så Ring, telsamtal prioriteras före både mail och SMS. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3655 besök totalt |