| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Andra projekttrådar
Min verkstad
|
1, 2, 3 >> 12 besök senaste veckan (10252 totalt) |
|
Min verkstad
Kanske inte är den som skriver mest här på rejsa. Men tänkte jag kunde visa lite vad jag gör. Har en lite mekanisk hobby verkstad där jag bygger på min koja. Tänkte det kanske passar här?! Har en blomqvist svarv och en deckel. Lägger upp några bilder.
Tillverkning av spacerplattor och nedanför två bilder till vad jag bygger på.
En gammal gängarm som jag renoverat så man kan gänga rakt
_________________ Andreas Åkebrink Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa |
||
|
Re:
Jo då det har jag. Men då får jag inte åka i SSK Classik
_________________ Andreas Åkebrink Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa |
||
|
Re:
Nä det är ju inte det
||
|
Har du anlitat en homestylingfirma inför fototillfället eller är det alltid så välstädat?
Både verkstad och bil ser jättetrevliga ut _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
Re:
Haha. Nä faktiskt inte. Gillar när det är rent. Brukar vara så faktiskt. Tack!, _________________ Andreas Åkebrink Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa |
||
|
Re:
Ja det är ju det. Gillar den färgen. Bara på maskiner då klart. _________________ Andreas Åkebrink Bygger förgasar turbo koja. Gillar svarva och fräsa |
||
|
Re:
Jag är rätt glad för min Deckel. Att jag har alla original tillbehören med är extra roligt. Tack
||
|
Re:
Nä jag har tävlar rätt mycket så nu är det roligare att bygga och konstruera
||
|
Re:
Tack.! Ja
||
|
hmm i en annan del av Blekinge...
tja själv skaver jag lite blygsamt med min gamla Torshälla 150 och en 50 tals Beijer fräs bla.... ... fast iofs betalade under 15 för bägge med högar av verktyg. så man får vara glad ändå..
Trevliga jobb du gör så gärna mer bilder!!!! _________________ Michael Thulesius |
||
![]() |
Andra projekttrådar
Min verkstad
|
1, 2, 3 >> 12 besök senaste veckan (10252 totalt) |