| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Renault Laguna GT '06
|
528 besök totalt |
|
Laguna Grandtour GT anno 2006 - den perfekta sommarkombin. 205 hästkrafter och ytrymmen som en husbil, dessutom utrustad med dragkrok. Bilderna är nytagna efter en helrekond utförd alldeles nyligen. Har gått strax under 20000 mil, säljes besiktigad till och med juli 2021 och skattad fram till december. Mycket gott skick för sin ålder och miltal, ingen rost, men självklart några mindre stenskott i front/motorhuv. Kamrem bytt 2017, likaså leder och bussningar i fram- och bakvagn. Servad i januari, för drygt 200 mil sedan, med olja (Total Quartz 9000 5W40), filter, nya tändstift och tändspolar. Vindruta bytt i mars. Framvagnsinställning utförd 19/5, besiktad 20/5. Står på 17"-Continentaldäck på originalfälg, dubbfria Nokianvinterdäck på 16"-fälg medföljer även det. Pris 35 000:-. Både bilen och jag finns i Tullinge, viss Rejsarabatt utlovas. Fler bilder: https://imgur.com/a/TxdMOjs _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
|
Tyvärr inte intresserad. Men har åkt Laguna innan i typ 5år.
Man åker så gött i dom. Grym komfort och väldigt gott om plats. Välskötta exemplar är helt klart värt pengarna. _________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||
|
Re:
Det är helt klart det näst bekvämaste jag någonsin ägt. Vel Satis var strået mer hemorojdkudde, men den här går faktiskt att ta kurvor med, inte bara flyta fram i likt en finlandsfärja. Nu när jag gjort den ren och fin är jag än mer nöjd med den, men jag har köpt en Panda 4x4 som blir sommarens plåga istället _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
![]() |
SÄLJES
|
528 besök totalt |