| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Audi SC / BMWSC - Kinnekulle 18/9
|
1903 besök totalt |
|
Vilka ska dit? info finner ni här; http://www.bmwc.com http://www.audiclub.se/forum2/topic.
|
||
|
Verkar som intresset för denna träff inte är så enormt, själv har jag valt mellan STCC på söndagen eller Kinnekulle på Lördagen, och då jag har en mycket dåligt länkarmsbussning på vänster fram, så det glappar rätt friskt väljer jag nog STCC:n !!
Hoppas dock att det blir banköra en gång till denna säsongm, Sviestad 4/10 !! Edit: Inte länkarmsbussningen, menar styrleden....... _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
ja det verkar lite ljumt intresse här.. men men.. då blir de ju dessto mer körning för de som åker dit..
Själv ska jag ner och prova mina nya Falken "r-däck"
|
||
|
Jag hade gärna kommit och kört, men jag fick precis reda på att min Audi inte hinner bli klar tills dess. (Står på verkstad för att fixa efterdyningarna, efter incidenten i Tyskland...)
Skulle ha kunnat ta med min reservbil -BMWn. Fast den behöver nya däck, vilket jag inte hinner fixa tills dess. Så det får nog bli en lugn hemmahelg istället. (Första helgen på några månader som jag inte är på bilträff...) |
||
|
kommer så klart
kollade med ansvarig på audi clubsport och det är inte mer än 10-12 föranmälda men blir det bra väder så komer det säkert lika många till. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
SMHI lovar inte direkt solsken, och jag vet att mina däck är usla i regn så jag vet inte
EDIT : Nä, jag vågar fan inte lita på min "lagade" växelspak än, så jag står över
Jag vill ju liksom inte bli ståendes i Kinne Kleva 23 mil hemifrån ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
Då kan du väl ta dig ner till Sviestad 4 / 10 på en säsongsavslutning
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||
siktar på det hörrö, men om den allsmäktige får sin vilja igenom går nåt annat sönder snart
Ska till Lunda på söndag, om jag har lyckats fixa växelspak och hardyskiva + stödlager på fredag/lördag ...
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
![]() |
Inför träffar
|
1903 besök totalt |