Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 4023 besök totalt |
Re:
Ta mig inte på orden, men diffhusmässigt så borde diffen som är till salu vara bolt on - det ser så ut iallafall. Renovering är väl Mobimech som gäller vad jag vet. ![]() _________________ Fredrik Olsson |
||||||
Re:
Ja slutade efter mycket fram och tillbaka med att jag köpte den ![]() ![]() ![]() _________________ Gust4v V35tlund Toyota GR86 |
||||||
BMW 328ti -00 "Bye bye"
Har varit tyst här ett tag, tyvärr inte av några kul anledningar. Hade bilen i ett garage i Solna i väntan på att ta hem den inför våren och några dagar innan påsk ringde dem från polisen. Bilen hade blivit upppallad och hjul, front, speglar, ratt, vinge mm hade blivit stulet. Också sönderslagen ruta och uppbrutet lås. Efter mycket dansande fram och tillbaka med försäkringsbolaget har det hela slutat med att bilen blivit inlöst. Har annonser ute på alla andra grejer jag hade till bilen samt speglar och sånt jag köpt för att kunna laga den men "priset" jag fick om jag skulle behålla bilen blev så lågt att den fick gå vidare. Hoppas den dyker upp på någon auktionssite och inte blir skrotad... ![]() ![]() ![]() _________________ Gust4v V35tlund Toyota GR86 |
||||||
Sjukt tråkigt detta! Men som jag misstänkte att försäkringsbolaget skulle göra så är den såld vidare till AMD bilcenter och kommer garanterad bli lagad! Det gör lite ont och se denna bils öde, har ju lagt några timmar på den och haft sjukt kul med den.
Hoppas du finner något nytt snart. ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
Re:
Ja det är riktigt surt men bara att hitta på nått nytt ![]() Har faktiskt även gjort mig av med familjens andrabil en golf som jag kört med jobbet med och inte fullar mycket nu när man jobbar hemifrån. Så gått från tre bilar till en och därmed gjort plats för nått nytt ![]() Insett att just nu så räcker det att ha racebilen att mecka med så tänkte köpa något som funkar att pendla med och att köra lite bandagar, så ny eller ganska ny bil. Högst upp på önskelistan står väll en M2 men inte hunnit lura mig själv färdigt angående månadskostnaden än... ![]() Finns en lång önskelista utöver m2, GT86, i30n, golf gti clubsport eller nån annan BMW/Hot hatch vi får se vad det landar i ![]() _________________ Gust4v V35tlund Toyota GR86 |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 4023 besök totalt |