| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: BMW 325ti Compact 2001
|
1959 besök totalt |
|
BMW 325ti Compact 2001 i gott bruksskick säljes. Skattad mars ut och besiktigad till och med juli 2020. Har gått ca 30800 mil men funkar fint ändå. Sitter bra 16" Goodyear dubbade vinterdäck på nu på BMW originalfälg. Finns även de hjulen som är på bilderna, någon form av M-fälg, Nankang NS-2R TW180 225/40R18 fram Bridgestone Potenza RE050A 245/40R18 bak Jättebra mönster både fram och bak. Positivt: ACn kyler perfekt. Servad för 200 mil sedan med olja, oljefilter, luftfilter, kupéfilter, tändstift och växellådsolja. Ny vindruta. Ny servopump. Nya ventilkåpspackningar. Negativt: En liten buckla på höger framskärm. Rost har börjat smyga sig på i nederkant av dörrarna och i nån skärm. En söm har gått upp på förarstolen vid insteget. Tänkt pris 25000kr.
_________________ Henrik Sandell, 200SX-åkare samt en gammal Honda |
||
|
Denna finns kvar och är till salu.
Har nu gått 31100 mil. Har andra bakdäck nu då jag fick punka på det ena och bytte då båda. Nordman S2 235/40R18 vilket stämmer lite mer med original dimension. Även bytt båda kamaxelgivarna då det var felkod på den ena, samt bytt termostat och vevhusventilation till en ny av vintertyp. Och "tack vare" corona så är den besiktigad t om februari 2021, skattad till och med mars 2021. Edit: Här kommer lite färska bilder och ett sänkt tänkt pris till 25000, men rejsafolk har förstås mer prutmöjligheter än andra vanliga dödliga.
_________________ Henrik Sandell, 200SX-åkare samt en gammal Honda |
||
|
Ursäkta trådkapet, men detta är min gamla bil
Jag köpte den 2010 och hade den ett år, den ser fin ut, lycka till med försäljningen
|
||
|
Re:
Ursäkta sent svar, men jag har nog redan svarat genom andra kanaler.
Den är inte så farlig och säkert fixbar av en som kan sånt. _________________ Henrik Sandell, 200SX-åkare samt en gammal Honda |
||
|
Re:
Tack för smidig & trevlig affär!
Så hoppas vi det blir is den här vintern
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||
![]() |
SÄLJES
|
1959 besök totalt |