Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2194 besök totalt |
Såld.
Hallå! med en tår i ögat måste nu min lilla Gokart säljas då jag redan har ett annat projekt och köpt ny bil. Bilen är en Renault Clio RS 197 2006 med 15k mil på mätaren. Manuell med den korta 6.an, besiktigad och skattad. Nyligen servad utav mig med: olja oljefilter oljeplugg tändstift K&N insatsfilter Nya vakuumslangar Ny Alu backventil brembo orginal bromsbelägg runt om Saker som är gjort på bilen: Clio Cup kittad (allt utom recaro stolarna) vindavvisare Powerflex övre motorfäste (nedre har jag liggandes) 3" rostfritt costum byggt avgassystem efter katten Akrapovic ändrör värmeskyddstejp i motorrum 89 graders termostat Clio RS 200 trimprogram i boxen boostcontroller/gasresponskontroll med knapp vid ratten (3 olika lägen) H&R coilsovers fram Cup dämpare/fjädrar bak 17" vita OZ racing fälgar med nya sommardäck 17" guldiga evocorse sanremo fondmetal ligger löst o fås med. även dubbade vinterdäck. vart väl det mesta/viktigaste. har tyvärr inga siffror på vad effekten ligger på men går ruskigt bra och betydligt bättre än orginal. Ha den som en lite Gokart på vägen eller bygg vidare till ren trackday. Prisidé 80.000:- men diskuterbart vid seriöst intresse och bilen finns i Malmö. Mvh, Simon. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Simon Lundvall |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
2194 besök totalt |