| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bränsle delar till BMW S54B32
|
250 besök totalt |
|
Uppdaterar min BMW M3 E46, årsmodell 2002 och säljer av delar som inte används mer. 1) Original bränslerail samt orginal spridare som har nr: 0280156052+röret som sitter på motorblocket+slangen som ansluter till regulator under bilen. 2) OBS! ESS DELARNA ÄR SÅLDA! Siemens DME MSS54+ Siemens 630cc spridare som är anpassade för S54B32. DME och spridare har används tillsammans med ESS 575 kit. Skickar med ESS USB kabel o ett USB minne som följde med, osäker på innehåll men har för mig att ESS E-Flash är med, om det är något av värde för köpare av DME vet jag inte, men det följer med. Säljer gärna delarna som paket, men är lösa delar av intresse så delar jag ev upp det. Kom med vettiga bud, kan skicka men då kommer vi överens om hur innan affär görs upp. Delarna finns i Arvika, men kan levereras till Oslo Måndag-Fredag. Rail+ spridare, ingår även rör på blocket+slangen till regulator under bilen.
DME, där ser ni nr osv.....
ESS USB kabel.
Siemens spridare (ESS575) i mitten på bild.
Kontakt via Pm eller tel 073-8395718 //Lasse _________________ Lasse Karlsson BMW M3 2002 POLESTAR2 2023 |
![]() |
SÄLJES
|
250 besök totalt |