Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
854 besök totalt |
Är det nån vink att de som ser flaggvakter är lika få som mumier som hittats i guldsarkofag ?
![]() ![]() |
Det där är en grej som vi kör hårt på i Aquila serien, alla förarna SKA vinka till funkisarna på avkylningsvarvet. Sen röstar funkisarna på den föraren dom tycker har bäst sportsmansanda
![]() _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
+1
Också: Vinkar och hälsar med myndig tysk stämma genom nervevad ruta -"GÜTEN MORGEN!" när jag rullar från rondellen ner till högern upp mot bommarna. Alltid bra att de vet att svensken i "den antika bilen" är artig. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
Jag vinkar alltid till flaggisarna efter avslutat race.
![]() Har ibland undrat om de tycker man är lite corny pga detta, typ som att jag inbillar mig att jag vunnit varenda gång och ska ta emot "publikens" jubel. ![]() Kul att se att fler tycker det är en trevlig gest att ge dem som är en förutsättning för vår hobby så jag kommer absolut att fortsätta! ![]() _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
854 besök totalt |