Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3186 besök totalt |
SÄLJES: BMW M3 e36 projekt
Då var det dags att sälja mitt projekt som jag inte minns sist det gick för egen maskin. Jag kommer försöka sälja allt, antingen i paket eller i delar beroende på intresse. Bilen finns på Värmdö i Stockholm. Original inredning finns kvar men en del är kvar i Motala tillsammans med en S50B32 med original piska och styrsystem. Motorn startades senast för 5-6 år sedan och borde hoppa igång utan problem efter en service. Motorn går runt men går inte igång i dagsläget, inte lagt en minut på att undersöka vad felet kan vara men den gick problemfritt innan buren byggdes och elfelen hopade sig. Elen i coupen fungerar inte som den ska, jag har ingen aning om varför. Antingen reder man ut härvan eller byter till eget system. 8-punktbur och bakvagnsförstärkning är monterad och bilen är helt rensad invändigt så när som på värmepaket och el. Låter detta som ett projekt du har orken att färdigställa eller är intresserad av några delar? Hör av dig. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php //Marcus Källstrand _________________ M4rcus Kaellstr4nd Porsche 997 turbo |
Hallå, Jag försökte ringa dig i förmiddags som du bad om, men utan svar. Ska till gelleråsen imorgon så är upptagen nästan hela dagen men vi kan höras imorgon kväll eller på måndag 👍
_________________ M4rcus Kaellstr4nd Porsche 997 turbo |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3186 besök totalt |