Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1184 besök totalt |
Re:
Alla gånger man ser en beemer som är omreggad till 2-sits och bur så är det E36 och äldre, går det att få igenom en besiktning på E46 med halvbur ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
äääh...äääh.. jag är för tjock för de där 50cc gokartsen? ;P ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Klart det går. ![]() Men inte spec nödvändigt med 200hk och modern kaross, eller? _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
Re:
Hej, jo E46 är inga problem att regga med halvbur/ och en passagerare. I alla fall 2 dörrars, min M3 är reggad så. //Lasse _________________ Lasse Karlsson BMW M3 2002 POLESTAR2 2023 |
||||||
Re:
185 ska inte vara några problem enligt en vän till mig. _________________ Emil Daugaard, Tyresö 070-53 41 431 Honda Prelude BA4 4WS -88 "K20 Type-R" |
||||||
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
![]() Början på en serie kanske om det kommer in bra med åsikter och erfarenheter i tråden ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Hur menar du här? Får du inte en bil till på gården vilken bil du än köper? ![]() Eller vill du åka egen RWD om ni åker FWD i R4F?
Med rätt stolsunderrede så går det utmärkt. Är gatreggad ett krav? Annars verkar ju Legends rätt skoj. Du har ju släp ![]() _________________ Magnus J 0 m @ n d e r 1/2 BMW 325 CUP -06 Mazda MX-5 NB -00 (såld) Honda Civic VTi -92 (såld) Ford Mustang -10 (såld) Chevrolet Corvette -75 (såld) |
||||||
Re:
Hehe jag har en 3.25 bilregel.. räsern räknas bara som .25 bil då den är samägd med tre andra ;D (kryphål) är för att det inte ska se för skräpigt ut här hemma ![]() Vi kommer köra nästa säsong också med samma bil och inför 2022 kommer reglementeändringar då vet man aldrig vad som händer! Om de skulle tillåta Wankel t.ex blir det spännande ![]() Vill ha något gatreggat då det är gött att gäsa småvägar någon söndag ibland, fast legends verkar sinnesjukt ballt... är riktigt underhållande att titta på ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1184 besök totalt |