| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Kolfiberplenum S65/M3 E92
|
915 besök totalt |
|
Jag funderar på att behålla min kompressor... Planen var annars kolfiber- plenum+insug. Blir ett galet ljud. Detta plenum använder OEM botten, med ett kolfiberlock för mer volym, utseende, ljud och inga problem med passform eller framtida materialutmattning. Personligen tycker jag detta motorsport-utseende är läckrare än Eventuri etc. Tillverkat i detta nu i Tyskland, på väg hem med Schenker, jag kan ta ditt originalplenum i pant, med en lägre prisbild. 11 000kr eller 9000kr + ditt plenum.
[/img] _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
|
Hej.
Just detta är sålt, men jag kan ta hem ett nytt till från Tyskland. Jag har fått en bra kontakt med tillverkaren René. Görs nu även i matt klarlack. Botten är använd/återanvänd OEM, oskadade och kontrollerade vid tillverkning. Toppen är ny, omonterad efter tillverkning. Du kan skicka ditt plenum som grund för modifieringen.
_________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
|
Ok jag är nog mest intresserad av blank kolfiber tänkte montera ett gruppe m luft intag också eventuellt. Går det att dela på plenumet själv eller måste man göra åverkan isåfall kunde man ju bara beställt överdelen?
Vad är pris bilden? Med vänlig hälsning, Björn _________________ Björn Spogardh |
![]() |
SÄLJES
|
915 besök totalt |