| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Citroën C1 Racing
|
<< 1, 2, 3 3815 besök totalt |
|
Re:
Rejsa gruppköp?
_________________ Lasse Sandström |
||||||
|
Re:
Konsollförvaringen av 12 bilar var lite intressant, kräver ju truck iaf
|
||||||
|
Re:
ärligt, jag tar en! _________________ Pontus Fyhr |
||||||
|
Re:
under 100.000kr per bil, gruppköp???
/C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||||
|
Re:
Det är ju 1,25 mille SEK plus moms vi pratar om. Dammsuga blocket på 15 bilar och bygga dem till funktion blir nog inte billigare, om man nu behöver 15 på en gång. |
||||||
|
Re:
_________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||||
|
Re:
Men jag kan ha tolkat det fel, vi har ju personer med Nederländsk erfarenhet härinne
|
||||||
|
Nyfiken på om det är någon annan här på rejsa som har planer på att bygga eller köpa en bil och köra nästa år?
Själv har jag en C1 bokad för leverans i helgen om allt går som det ska så man kan bygga sig en bil till nästa år. _________________ Andreas Gottfridsson Tanu.se 1:a 2018 Club Challenge 4:a 2017 Club Challange 6:a 2016 Club Challenge 2:a 2014 club Facebook.com/TimeAttackTeam91 |
||||||
|
Re:
Ja det är tanken. Pratat lite som hastigast med dem och målen för nästa år låter kanon! 10-15 bilar på varje deltävling. _________________ Andreas Gottfridsson Tanu.se 1:a 2018 Club Challenge 4:a 2017 Club Challange 6:a 2016 Club Challenge 2:a 2014 club Facebook.com/TimeAttackTeam91 |
||||||
|
Re:
Om man är momsregistrerad handlar man utan moms från EU-bolag. Det är först när det når konsumenten. I princip skulle vi kunna registrera en firma, köpa in allting och sedan betala efter användning. _________________ Anders Hansson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Citroën C1 Racing
|
<< 1, 2, 3 3815 besök totalt |