Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3293 besök totalt |
Magnus T, du har ju chansen på en heldag på banan med ÖSK i andra halvan av oktober.
Jag ska bara flytta över x-ljusen från Focusen till 924an, sen ska det bli ![]() ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Parkbanan sprintrace 7 i vinter i år? ![]() Jag kommer gärna med vinterpulkan aka lyxkryssaren (omegan.. ![]() ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Vi har för vana att låta Amazonen stå inne oktober-November, men tar sedan ut den under December-Januari. Påminn mig bara att fixa kupefläkten, den sluta fungera förra vintern så vindrutan isade igen, slutade med att jag fick göra en undanmanöver med ena handen fastfrusen mot rutan i ett försök att bli av med isen...
_________________ Mikael Persson |
||||
![]() |
||||
Tänkte själv avsluta säsongen med race-premiär i Fyndbörsen Cup till helgen!
![]() ....så säsongen slutar över förväntan för mig iaf, även om det är tidigt. Får tyvärr avstå Gotland Ring 10/10 som annars var inplanerat. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Ballt... ![]() Det måste vi göra! Som säkerhet mot "ofrivillig biltvätt" så kanske vi bara kan skotta/ploga ihop en jättehög med snö som effektivt tar stopp? ![]() Annars så tar vi bara en fin vinterdag och kör lite... Jag kommer med omegan på dubbfritt... lär inte gå fort, men brett... ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
och jag som vuxit ur flytvästen... ![]() _________________ Mikael Persson |
||||
Det finns inga planer mer än i min sjuka skalle. Men det känns som om lite skojartad körning under vintern inte hade skadat. Som vanligt kan man aldrig gissa vädret i januari (-20 till +10).
Åby parkering är ett lite säkrare alternativ. På vintern spelar det ingen roll att asfalten är sopdålig. |
||||
Det är ju flera veckor kvar på säsongen. Ett banmöte och ett race kvar, kanske blir det mer... Sommrarna är ju längre här nere i skåne.
![]() Men det ska bli skönt med lite vinter och lugn och ro så att man får tid att förbättra bilen. ![]() Under säsongen går bara bilfan sönder hela tiden och all mektid går åt till att paniklaga inför nästa race. Men det blir kanske som vanligt att mektröttheten sätter in och inget görs förrän två vekor före första race, som vanligt. ![]() _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3293 besök totalt |