Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4704 besök totalt |
Sist var det väl en Supra? Sen har han haft en Audi TT men det var väl mest styling? Likaså hans golf och A3:a tror jag. _________________ Daniel Steiner |
||||
Med en lätt fråga lockar många att ringa. Motorjournalen hade förra veckan ca 175000 tittare, om 5% (gissning) ringer in á 5:- "så får dom in nästan 44000:- Skulle dom ta en svår fråga som alla på rejsa skulle se som en utmaning tror jag inte att mer en än 0,5% skulle ringa och då skulle dom få in knappt 4400:- Även om inte %-satserna stämmer så är jag ganska säker på att svaret är så enkelt, annars skulle dom garanterat haft lite mer utmanande frågor. Rätt eller fel ![]() ![]() _________________ /Petter Ledin |
||||
Nej nej.. Svart Toorasponsrad, denna: och ja.. jag läser bilsport... ![]() Kadetten ska faktiskt vara med i den tidningen nu i vinter också... ![]() ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Skönt att se att det inte bara e BMW som har lite tveksam design på de nya bilarna
![]() ![]() Ett varv på knutan var ju ![]() ![]() ![]() Trots ett mkt bra program så tror jag att det blir bättre nästa måndag ![]() ![]() ![]() Vilket insugsljud asså ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Den träffen var jag på ![]() och jag läser också Bilsport inte helt o-ofta ![]() _________________ ![]() |
||||
Vi är i alla fall två. Vulgo är ett begrepp som dyker upp när jag ser Zondan. Bakom ratten kanske är en annan sak? Mycket pengar och god smak går inte alltid hand ihand. Dags att skaffa mycket pengar :woot: _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Jag tycker inte heller att Zondan är speciellt snygg men det är kul med en design som sticker ut.
om man snackar vulgo-design så är ju faktiskt Mercedes SLR ännu värre i mina ögon. Koenigseggen ser ju riktigt sansad ut om man jämför med de två ![]() _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
Dessutom tror jag det har att göra med regler som finns för frågesport och lotteri... Det är åtminstone så att det är olika vinstskatt på lotteri och frågesport. Om frågorna är tillräckligt lätta räknas vinsten som lotterivinst. Förövrigt har jag också svårt för Zondan (använde utrycket vulgo i ett tidigare inlägg i denna tråd) Koenigseggen är ju då mycket trevligar även om jag har lite svårt för även den från sidan ser den liksom för lång ut bakom föraren... Å andra sidan har jag inte sett någon av bilarna i verkligheten och möjligen skulle man då ha en något annorlunda åsikt... _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
Ett mycket bra avsnitt MJ var det, särskilt det som var från TopGear. En AH-64D Longbow går jag igång på
![]() Kanske lite svårt att skaffa bara ![]() Varvet runt knutan var helt overkligt, attans vad det gick. Tycker grabbarna i PCSR kör fort sen får man se en Radical ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Stod i depp-ån och kollade på Radical- + Porsche Carrera Cup(?)-rejsen samt STCC-rejset. Om jag minns rätt så var varvtiderna (Mantorp långa) respektive:
Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Du Peter...
Varför gör man påannonseringar mitt i programmet? Jag kan köpa att man har det inför reklamavbrott (Men det är även otroligt irriterande där), men mitt i programmet känns lite malplacerat... förstör flytet i programmet! Har man problem att fylla programtiden? Tror nog att dom som satt sig för att titta är trogna kunder som inte behöver tjat för att sitta kvar... Känns Amerikanskt denna reklam för programmet hela tiden... Ingen possetiv känsla ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Självklart är det pga av ekonomiska skäl, vilket jag kan respektera. Själv så ringer jag inte och svarar på frågan när jag vet att alla ( i stort sett ) som ringer in svarar rätt. Känns meningslöst. Men jag unnar verkligen MJ större budget, och om det nu betyder att de måste få in pengar genom enkla tittar-frågor så ok, får väl börja ringa in ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||
Det uppfanns väl en gång i tiden för att se till att tittarna inte bytte kanal under reklampausen men det är nog knappast något större problem för MJ. Som MJ använder det så blir det lite av en entusiasmeringssektion. Ett sätt att få tittaren ännu mer i gasen över vad han tittar på liksom. Men de sektionerna är lite väl långa nu i MJ kan jag tycka. Annars stor ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4704 besök totalt |