Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 ... 19, 20, 21 >> 4 besök senaste veckan (42040 totalt) |
Toyota GR Yaris 2020
Jag ska hämta min samtidigt som Daniel. Precious black och circuit pack... Tack Magnus för provturen och Linus för enkel affär! _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
Re: Toyota GR Yaris 2020 - Snart leverans
Och du har ett armstöd till den som står o väntar här ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Knappt 5 veckor är rätt lagom leveranstid. Jag var ju inne på att beställa en i maj med men det blev inte då, men Linus ordnade rätt på en snabbt och enkelt! _________________ Tord Ringenha11 |
||||||
Re: Toyota GR Yaris 2020 - Snart leverans
Ryktet säger att våra bilar är klara i hamnen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||||
Re:
Och där var ju livery-diskussionen löst och avslutad. ![]() |
||||||
Re:
Tord... du nämnde ju att du var lite sugen på den... ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||||
|
||||||
_________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||||
Re:
Psst - en vän till mig berättade att bommen till det som är kvar av övre parkering på Solvalla var öppen i går kväll. Jag har ju ingen aning, men enligt uppgift ska det vara skitkul att snödrifta runt med 2tons fyrkrafs diesel Volvo - hur kul ska det då inte var att göra det samma men en rapp GRY? ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
![]() När hyr vi Lunda? _________________ ![]() |
||||||
_________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||||||
Re:
När Tord kört in? _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 ... 19, 20, 21 >> 4 besök senaste veckan (42040 totalt) |