| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Hjälp med fälgidentifiering, ATS magnesium?
|
417 besök totalt |
|
Har fått erbjudande att få köpa ett set ats magnesiumfälgar att ha vid banåkning. Men vad sjutton är det för modell? Hittar ingen som stämmer med utseende 100٪, säljaren säger det är ats gtr? Nån som har ett datablad med vikt, etc på dessa enligt bild?
_________________ Bo Jahn |
||
|
_________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
||
|
Ja, visst see de ut som gt racing. Även dtm competition är snarlika, Men fanns de med olika dubbla bultmönster, och i vilka material? Har inte hittat modellen i 18x8.5 och 18x9.5 som dessa ska va. Säljaren ger lite märkligt intryck tyvärr, behövde ha handpenning inom några minuter, vilket ger ett lite oseriöst intryck. Fanns inte tid för mig att dubbelkolla modellen och ET så det var rätt siffror...
_________________ Bo Jahn |
||
|
Re:
Ja, tänkte lite så med... vill gärna ha en exakt bild på att de tilkverkat dessa med dubbelt bultmönster i 18x8.5 och 18x9.5 i magnesium.. _________________ Bo Jahn |
||
|
Re:
De gör det faktiskt i vissa lägen, t.ex. har en del dimensioner/ET av ATS DTC dubbla bultcirklar medans en del andra dimensioner/ET bara finns med en bultcirkel. Men jag gillar hur du tänker Janne
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||
|
Jaha, nu vart säljaren tjurig på att det tog för lång tid att dubbekolla så måtten och et var rätt, och att modellen var i magnesium, plus att han behövde handpenning DIREKT... så nu vill han inte sälja dem längre till mig.
Om nån har fälgar i liknande storlek till bmw kan ni väl höra av er, duger väl nästan med slitna kina fälgar för min del ärligt talat, med tanke på hur långsamt jsg kör. _________________ Bo Jahn |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
417 besök totalt |