Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Hjälp med fälgidentifiering, ATS magnesium?
417 besök totalt
Jabo
Askersund
Här sen Sep 2005

Trådstartare

Har fått erbjudande att få köpa ett set ats magnesiumfälgar att ha vid banåkning.

Men vad sjutton är det för modell? Hittar ingen som stämmer med utseende 100٪, säljaren säger det är ats gtr? Nån som har ett datablad med vikt, etc på dessa enligt bild?

Farhult
Här sen Feb 2009

Ser ut som dessa, ska leta lite mer efter vilka ATS det är

Tesla Model Y Performance -22
Peugeot 306 GTi -97
195hk@7900 195Nm@6500
VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ )
Citera
Mange K
stockholm/järfälla
Här sen Apr 2005

GT racing

Golf sportscombi
Vw Arteon sb
RS4 4.2 raggarbil...såld
Citera
Jabo
Askersund
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Ja, visst see de ut som gt racing. Även dtm competition är snarlika, Men fanns de med olika dubbla bultmönster, och i vilka material? Har inte hittat modellen i 18x8.5 och 18x9.5 som dessa ska va. Säljaren ger lite märkligt intryck tyvärr, behövde ha handpenning inom några minuter, vilket ger ett lite oseriöst intryck. Fanns inte tid för mig att dubbelkolla modellen och ET så det var rätt siffror...

Kinna
Här sen Jul 2008

Skulle verkligen ATS tillverka en fälg med dubbla bultcirklar? Känns osäkert tycker jag..

Porsche 911 SC 1982
Ford Mustang HT 1965
BMW F11 520D bruksis
IPteknik Väst AB
SVKG 55
Citera
Jabo
Askersund
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Re:

Janne J skrev:
Skulle verkligen ATS tillverka en fälg med dubbla bultcirklar? Känns osäkert tycker jag..

Ja, tänkte lite så med... vill gärna ha en exakt bild på att de tilkverkat dessa med dubbelt bultmönster i 18x8.5 och 18x9.5 i magnesium..

Göteborg
Här sen Dec 2002

Re:

Janne J skrev:

De gör det faktiskt i vissa lägen, t.ex. har en del dimensioner/ET av ATS DTC dubbla bultcirklar medans en del andra dimensioner/ET bara finns med en bultcirkel.

Men jag gillar hur du tänker Janne

Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
Jabo
Askersund
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Jaha, nu vart säljaren tjurig på att det tog för lång tid att dubbekolla så måtten och et var rätt, och att modellen var i magnesium, plus att han behövde handpenning DIREKT... så nu vill han inte sälja dem längre till mig.

Om nån har fälgar i liknande storlek till bmw kan ni väl höra av er, duger väl nästan med slitna kina fälgar för min del ärligt talat, med tanke på hur långsamt jsg kör.

417 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande