| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Team Dynamics PRO Race 1.2
|
1148 besök totalt |
|
Köpte dessa till min S2000 men eftersom min är breddad så sitter dessa Inge bra pga annan ET. De sitter däck på med mycket mönster men de har ett år på nacken, har dock inte haft några problem med dom. Fälgarna är svarta och i väldigt bra skick. Dessa sitter perfekt i linje med en original S2000 tex. Fälgarna har måtten 18x8 ET45 och däcken 225x40 bultmönster 5x114.3 Märket på däcken är Bridgestone Potenza. Finns på Värmdö. Pris: 6500kr PoK
_________________ Rüstem Cures Nissan GT-R Honda Civic Type R EP3 Honda Civic Si Mugen Honda Civic Type R FK8 |
||||||||
|
Re: SÄLJES: Team Dynamics PRO Race 1.2
Tror de har närmare 5år på nacken eller? (tillverknings datum 16-11) _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||||
|
Re:
Grattis till en superb bil, nästan lite sugen på att sälja min S2000 för att köpa en ☝️ _________________ Rüstem Cures Nissan GT-R Honda Civic Type R EP3 Honda Civic Si Mugen Honda Civic Type R FK8 |
||||||||
|
Re:
Behåll hjulen, sälj bilen
John Kraft sålde sin S2000 o köpte en Yaris. Men Yarisen blir verkligen en dussinbil i våra kretsar som det verkar
_________________ Magnus Thomé
|
||||||||
|
Re:
Jag äger Johns gamla S2000 😂 _________________ Rüstem Cures Nissan GT-R Honda Civic Type R EP3 Honda Civic Si Mugen Honda Civic Type R FK8 |
||||||||
|
Re:
Hahahaha _________________ Magnus Thomé
|
||||||||
|
Lite till, vecka 16 år 2011. _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||||||||
|
Köper dom! // Håkan. _________________ Håkan Svensson |
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
1148 besök totalt |